Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-03 21:42:46 följande:
    booboo - *pling pling* jag skriver till dig på msn haha men när du står på "upptagen" så hör man inga *pling*
    PLING!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-03 21:44:12 följande:
    Jag tyckte han var rätt bra i den rollen.. Hum :O Det har jag tyvärr inget minne utav.. :O Måste nog titta på den igen.. FÅr göra det i morgon när jag kommer hem.. Har ju lite ledigt med att plugga teori eftersom skolan är stängd
    Men bara för att skolan är stängt så behöver man ju inte pausa i pluggandet
  • KikiBoo

Jag måste avbryta o massera min man som nu lekt klart med sina fiskar.
    Adjö på en stund.

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 21:51:06 följande:
    Jag har förslag på boktitlar till vissa av oss! Man vet ju aldrig om man blir känd en dag och då måste man ju vara redo liksom... Beverly - "Livet som nucka innan 20" BooBoo - "Gaser och annat gojsigt" Brooke - "Punkt slut!"
    haha!!
  • KikiBoo

Godmorgon godmorgon!!

Sista veckan hemma nu... Gah! Måste NJUTA extra!

• KikiBoo

U know Bev.. När jag lyssnade på Jam imorse så kom jag o tänka på vår dejt Spec när the fat guy börjar rappa... Hello!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 11:26:35 följande:
    Mitt hår är fett, jag har inte ätit frukost än, vaknade för 25 minuter sen... Men åh vilka vackra toner jag vaknade till: "Din väska ifrån USA har kommit. Du kan hämta ut den på ICA idag" Syrran har spytt inatt så henne håller jag mig på en replängdsavstånd ifrån, men vi ska ändå se på boxen tillsammans Nu ska jag kila iväg och hämta väskan!
    Oh va skoj
    Men.. Jag trodde den skulle komma hem till dig. Som min gjorde.. Vaknade av att Viktor fått den i handen. Underbar morgon
    Hoppas du tycker den är bra ..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 12:35:30 följande:
    hahaha det var tider det
    Aaaaaaaaaaa
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 12:38:53 följande:
    Uuääähhh den ligger på KOPPARLUNDEN säger dem nu :O så pappa har lovat att följa med mig dit imorgon på hans lunch för jag vet inte vart stället ligger...
    Men ow! Fan va surt
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-04 12:50:20 följande:
    God morgon god morgon! Japp, jag steg upp 12.30. Gah, måste vända, måste vända! Mona: Haha eller hur! Men varför skriver man ut att man inte ska ha barn i vagnen? Bev: Weeeeee!!! Grattis! Vad roligt!!! Då lär du vara bänkad framför tv'n några dygn. Boo: Ni beställde ju från olika ställen, därav annat fraktsätt. Så, nu har jag svarat ikapp. Åååh vad ni skriver myyyckeeeet!!!
    Jaha! Gjorde vi  
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael