Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Godnatt pullor!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2010-01-05 00:34:50 följande:
    im back om ni kommer ihåg mig. kom inte in på fm ett tag så har varit lite efter. Men nu e jag tillbal lite då och då iaf och läser mest och kanske slänger in en komnetar. Hänger mest på mjj och jacksonthrill för michael info och prat.
    I remember u
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-05 13:37:27 följande:
    Vad gör ni idag? Här vräker snön ner, sonen vill gå ut men jag fryser.
    FRYSER pungen av mig.. Oups. There it goes.. Förjävligt!
    14° inne.. Har inte gjort mkt alls idag. Bara degat...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-05 15:37:35 följande:
    Nu kollar jag på Moonwalker och den är jättefin kvalité på!
    Härligt!
    Ghost är oxo bra. Captain Eo är lite si o så. Vet inte om det är för den är så pass gammal.. Äh! Enjoy it
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-05 17:16:55 följande:
    BooBoo - Det finns inga musikvideos med i bagen va? Vart hittar jag "making of"? Det står bara att det är "stranger in moscaw", är dom andra på samma skiva?
    Jorå! Det finns Men på vilka skivor har jag ingen koll på, haha!
    De första skivorna vet jag iaf.. Dom där färggranna. U know know know?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-05 15:35:01 följande:
    Oh my, jag har inte varit inne här nästan nånting idag.... Först var jag till körskolan som sagt och lektionen gick bra, känner mig lugn inför uppkörningen som nalkas... Sedan gick jag till pappas jobb i kylan. Men först gick jag hem och satte på mig VINTERBRALLOR!! Ni vet såna där tjocka med band som går över axlarna :O pappa har tjatat på mig i åratal att ha på mig såna men jag tycker jag ser dum ut i dem. Men idag satte jag på mig dem frivilligt....tecken på att jag börjar bli...öhhm vuxen och ansvarsfull? När hände detta!? Iaf, vi hämtade min älskade mj-väska och gick till NetonNet efteråt...fan hela det lagret är ju en enda lång motionsrunda! När jag väl var hemma så hade jag gott i 1h och 20 min och hade inte ens tänkt på att det blev dagens träningspass det är så det ska va Hos tandregleringen fick jag också springa fram och tillbaka en del för skenan tar en timme att göra. Och så gick jag till Konsum och köpte Kiwi, bananer och jordgubbsyoughurt  börjar jag bli typ NYTTIG också!?
    Det har vart SÅ lugnto skönt här inne utan dig. Fortsätt så här du

Ja jävlar.. Kiwi Du slår verkligen på stort du
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-05 16:15:03 följande:
    här är det 20 grader kallt.. Såg på aftonbladet nyss att det kan bli upp till 35 minus men frågan är om det är här eller om det är mer uppåt.. Jag kollade aldrig på klippet...
    Hört att inatt ska det bli mellan -24 -27 grader inatt.. Gauä!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-05 17:26:44 följande:
    haha skojar du? hon älskar lightprodukter, det ska vara light utav allt. Inte det minsta lilla fett eller socker. Jag skulle nog dö av hennes diet. Livet är som bäst när man blandar onyttigheter med lite nyttigheter
    Ja så jävla nyttig va hon. Light är ju så jävla nyttigt o bra
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-05 17:16:19 följande:
    Tror ni att barnen träffade honom idag? Nepp, han skulle "träffa" sin vuxen psyk läkare. Så frågade han om vi kunde ses i helgen i stället. Men jag skrev att i helgen är jag inte hemma, ska vara barnledig. Han bara men vi kan ju höras tors ellerv fredag. Kan vi väl göra tyckte jag. Han bara ska du eller jag höra av sig Svarade honom att vill han träffa sina barn så får han höra av sig för jag träffar barnen varje dag. Fick till svar att jag inte behövde låta så kort mot honom. Och vet ni vad, efter det sms sket jag i honom
    Vilken idiot!
    Han beter sig precis som min bror. Vi har bara träffats 5 gånger eller så. Barnen 2 gånger.. Man blir riktigt trött och besviken på alla löften som inte hålls. Alla jävla ursäkter...
    Och hade det var far till mina barn som betett sig på de viset så vetefan.. Usch.. jag hade fan.. Sparkat han på pungen..
    Vad farmor o farfar om sin sons betende då?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-05 17:50:49 följande:
    Michael Jackson måste ha haft körkort Mamman till Ryan (den sjuka killen som spenderade några dagar på Neverland med MJ innan han dog) sa att dem hade åkt och shoppat och Michael hade kört Bentlyn
    Haha! Jag tänkte skriva.. Ja han kunde ju åka skateboard så.. Jag är ett flum i lyxförpackning
    O han kör ju bil i en Pepsireklam. Hej o hå vad det går undan
    Men ja.. Om han hade körkort eller ej.. Well. har inte funderat så mkt över de..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael