Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-17 14:22:01 följande:
    Nej lika bra att sätta fart, insett att ingen städar badrummet åt mig
    Jag skulle kunna hjälpa till!

...men jag vill inte
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:08:03 följande:
    De e jue de... uää! hihi! Ärå.. Jag njuter av magen. Förmodligen sista graviditeten...
    Tills i höst när du väntar trillingar! haha näerå
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:09:33 följande:
    Jag är nästan hos dig varje dag i veckorna Wei.. Spännande Hoppas dom ringer en sen em eller helg.. Jag får inte ha mobilen med mig i kök. Eller jag brukar ha den i fickan på ljudlös. Kollar den rasterna..
    Bara att säga till om du vill träffas nån dag, jag är ledig nästan jämt
    Oki, dem ska ringa från ett mobilnummer tydligen så du kan ju alltid sms:a tillbaka och fråga vad dem ville, ifall att du inte vill ringa upp Jag hatar när okända personer ringer mig haha, jag vågar knappt svara!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:10:20 följande:
    Sitter o pysslar med Pumisens knacklåda. Ni med barn på dagis. Har era knacklådor?
    vad är en knacklåda?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:13:03 följande:
    hahahahaha!! På bröllopsnatten pippar vi så det blir tvillingar
    Kör hårt bara hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:24:05 följande:
    Absolut! En dejt på Waynes ska vi nog hinna med Haha! Jo jag hatar oxo okända nr. Får massa bats i magen..
    Ja jag blir nervös över att ens svara när någon jag känner ringer! Nu när min faster ringde för en stund sedan så blev det nästan som när jag står framför en klass och pratar...man håller andan och blir alldeles flåsig xD
    Sing for the moment
  • Bevabus

Såhär har ni aldrig sett Eminem förut, jag gapskrattade hela klippet

">

ALLT med den här situationen är helt fel!!!

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:31:10 följande:
    alla barn har varsin knacklåda på dagis som dom använder på sångsamligen på morgonen. I knacklådan liggger figurer som representerar olika låtar. Barnens favoritlåtar. I Pumas har jag lagt ett litet hus (i ett hus) en spindel (imse vimse) och en docka (huvud, axlar, knä o tå) Så varje dag är det ett barn som får plocka fram sin låda. Sen ska alla barn knacka på lådan. Vet inte om dom säger nån ramsa då.. Men sen så sjunger dom
    men vilken gullig grej! det ska jag ge som förslag när jag ute på praktik nästa gång!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 15:33:33 följande:
    Jo samma här. Om det t ex är nån släktning eller om vikkes päron ringer. Men om det är en vän så är det no problems.. Men jag ringer gärna inte till nån .. Eller ja.. Vikke o syrran då..
    Aa familjen och min bästa vän spelar inte så stor roll, men lite mer ytliga vänner och andra personer har jag svårt för
    Konstigt nog så har jag lättast för att ringa till personer jag vill boka in tider hos. Typ tandläkaren och såna...det tycker jag är jättelätt...eller doktorn
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 16:17:31 följande:
    Boka tider. Fine! Men att ringa o kolla jobb eller praktikplats. Jag dör! Jag vill se personen jag pratar med
    BooBoo skrev 2010-01-17 16:16:27 följande:
    U do so När ska du ut nästa gång ?
    Vecka 6, 14, 18 och 19 Så då tänker jag ringa förskolan jag var på sist, men är ändå nervös inför det för jag är rädd att dem måste säga nej Även fast dem sa att jag var välkommen tillbaka nästa termin så är det ändå lite läskigt...
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael