• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-31 12:32:55 följande:
    Haha jo jag vet, men det är inte lätt när dom inte VILL bajsa o går o håller sig i flera dagar ist. Han har nån slags fobi för o bajsa, han gör det kanske max 2 ggr i veckan när han inte kan hålla sig längre... skitdrygt för rätt som det är bajsar han ner sig i sömnen ist.... vet inte hur man ska få bort det, provat med allt tycker jag.
    hmm det är ju inte så bra och heller inte alls roligt för dig som behöver ta reda på det när det händer.. Frågan är varför endel barn har fobi för att bajsa?
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-31 12:30:30 följande:
    Strömsholm kan inte ge mig nått annar råd än att åka in med honom... Men fan jag kommer ju ingen stans.... Jävla piss vinter.... Jag sitter här och grinar och vet inte vad tusan jag ska göra... Hjälper ju inte att jag håller på och ringer runt och dom vill att jag ska komma när jag inte kan ta mig dit....Linköping ska jag ringa nu och det är närmsta djursjukhus och dit är det 10 mil....
    Om jag hade bott närmare dig hade jag kastat mig i bilen och åkt till dig och skjutsat dig..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-31 12:41:18 följande:
    Nej det är ruskigt jobbigt, han är ju liksom snart 5 år, det är inte direkt spädbarnsbajs. Nej, jag vet inte heller varför många barn får fobi för att bajsa. I somras gick han 2 veckor utan att bajsa, då fick vi åka till doktorn...
    Jag hade jättestora problem att bajsa när jag var yngre, och då va jag mellan 9-12 år eller något sånt. Men när jag låg på sjukhuset fick dem ge mig laktolos som dem sprutar in i rumpan, och det är inte alls roligt.
    Man måste ju på något sätt berätta för dem att dem MÅSTE bajsa annars kan det vara farligt.. men frågan är HUR (?)
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-31 12:49:17 följande:
    Barnens farmor och farfar var till norrköping, barnens faster och farbror har jag inte försökt med men dom är typ aldrig hemma... En kompis till mig har en bil jag kan låna tror jag... Förklarade oxå för djursjukhuset i Linköping att jag bara hade ca 3000. Så hon sa att ja då får vi hålla oss till den summan och se vad man kan göra för honom...
    Hoppas du kommer iväg..
    mona83 skrev 2010-01-31 12:49:54 följande:
    Snällt av dig
    hehe sån är jag :D
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-31 14:23:39 följande:
    Usch och blä vilken dålig natt jag har haft. Den där quronfärsen fick mig att må illa på kvällen när jag såg filmen men det var ändå hanterbart. Sen vaknar jag kl 7 på morgonen och ligger i en timme och funderar på att springa till toan och stoppa fingrarna i halsen bara för att bli av med den där vidriga känslan. Men fan va man hatar att spy ju Lyckades somna o iaf. När jag vaknar så är syrrans kille här ...igen.... och ingen har följt rådet som jag gett dem om att sätt aen lapp innanför min dörr där det står att han är här!Jag tog upp det med pappa nyss och han sa att han hade glömt. Såklart han hade glömt, han bryr sig ju inte på samma sätt som jag. Och syrran är nonchalant som vanligt så jag pratade med extra hög röst, pappa var rädd att dem skulle höra oss från övervåningen men då sa jag "Jag skiter fullständigt i om dem hör mig, jag VILL att dem ska höra mig säga det här! Alla är så jävla respektlösa nu för tiden så då tänker jag vara samma sak tillbaka. Det här har jag fått stå ut med i fyra jävla år!!!"Pappa är inte den sortens person som vill bråka, han håller sig helst utanför och säger bara "ja ja, jag förstår..."....
    Jobbigt gumman =( Hoppas allt löser sig på något sätt.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-31 16:09:21 följande:
    Fy alltså...jag är alldeles yr och fortfarande sur...mår inge bra. Ingen är hemma nu iaf så jag kan lugna ner mig. Har duschat, det var skönt. Nu vill jag bara ha en massa is att äta men det finns inget i frysen så jag måste fixa det själv...det tar ju BARA 6 timmar.Mona, hoppas det går bra för er hos vetrinären!! Sitter och tänker på er
    Du har verkligen ingen bra dag ida märker jag :(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-31 16:34:47 följande:
    Jag sitter o tittar på Sweeney Todd, men vågar inte gå och lägga mig förrän nån är hemma igen hatar att somna då..man blir så utsatt ifall att någon inbrottstjuv skulle titta förbi....Fast jag känner mig betydligt säkrare i lägenheten än vad jag gjorde i villan.Villan var rejält läskig att gå i när man var ensam. Jag trodde alltid att någon skulle hoppa fram bakom hörnet. Här har vi kodlås, flera grindar och dörrar för att ingen ska kunna komma in. De enda jag har runt omkring mig är de närmsta grannarna och de är jättetrevliga
    Känner så oxå.. Dels därför jag vill flytta och dessutom trivs jag inte ute på landet längre..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael