Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-17 16:23:22 följande:
    Tyskar haha! Hula hula Eminem..Kom o tänka på då MJ intervjuades i tysk tv.. Oxo helt galet, haha
    hahaha helt sjukt kul! snacka om att man måste improvisera när man är där..go with the flow liksom...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 16:45:50 följande:
    Så kul när ens vänner uppdaterar från förlossningen på fejjan En har ju fått idag.. Blir nog en till närsomhelst
    Alltså, om du glömmer mobilen eller datorn hemma när du ska föda...då jäklar.... Hoppas inte ungen kommer alltför fort haha! Ju fler ungar man får ofta, desto snabbare ska ju förlossningarna tydligen gå.
    Hur lång tid tog det för Ville och Puma?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 16:46:29 följande:
    Ok.. När ska ni sitta vid skolbänken då?
    Vi har typ fyra möten den här terminen, sen resten av terminen får jag sitta hemma och plugga som vanligt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 17:16:59 följande:
    hahaha! Ja datorn blir hemma. Men inte mobilen Ville tog de.. från att proppen gick till att han kom .. öhm.. 14 tim kankse..Pumisen.. kankse 20 tim .. så.. BULLSHIT, haha!!Med Ville så gick proppen, vatten o sen kom han.. Så det gick ju fort. Kom in 8 på morgonen. 6 immar senare var han ute..Puma så började det oxo på natten.. Men inget vatten. Dom fick ta hål på mig.. Men vi kom in där oxo runt 8 på morgonen.. öppen 3cm.. Åkte hem.. Kom in runt 15 igen.. Puma ute 20 på kvällen..
    Oj va länge!{#lang_emotions_surprised}
    För mig tog det 8 timmar och för syrran tog det 20 minuter haha hon flög ut som en kanonkula
    Sing for the moment
  • Bevabus

En till jätterolig video med Eminem! Han spelar basket med Jimmy Kimmel och de blir höga på helium...

">

Det enda tragiska med videon är att Eminem är så överviktig där, han gick ju upp jättemycket i vikt när han var som mest beroende. Det här var precis innan han åkte till rehab. Så skönt att veta att han mår bra nu och att han har förändrats så mycket som person

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 18:43:24 följande:
    haha! Kändes inte så länge.. Från att vi kom in så tyckte jag timmarna gick fort. Och jag låg ju inte o hade världens smärta heller.. O när väl krystvärkarna kom så tog det bara nån minut så var kottarna ute.
    inte? värsta sköna förlossningen det lät som att du hade då
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 20:02:35 följande:
    Med Ville så var det bara menssmärtor. Fick lite massgae av Vikke. Drack lite saft.. Tralala.. Gick lite segt.. Men sen kom han Pum lite ondare. Fick ingen paus mellan värkarna. Så jag ville ju bara dö Men.. Damen kom ut. Men så ja.. Jag är mkt nöjd med mina förlossningar.Finns jue de som går med värkar flera dar o har ont..
    haha "så jag ville bara dö". Det lät tryggt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 20:04:36 följande:
    Vart är alla? Brooke, Mona.. Ögonbryn.. Musiclover Jag har duschat.. Dricker lite varm choklad. Ska fan HA massage snart Tänkte ta o packa iordning lite kläder till Pumas ombyteslåda till dagis imorrn.Imorrn ska hon gå 9-11 .. På tis ska hon få äta där. Hon kommer äta dom ur huset, haha!
    Litet matvrak du har!

Här sitter man med lite huvudvärk, hostar och tittar på Alice i Underlandet!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 20:17:31 följande:
    Haha! Jo men det var lite jobbigt där ett tag.. Om du vill kan jag skicka filmen på msn? hahaha!!
    haha vågar jag se den?
    btw,har du sett den där norksa serien än som jag länkade?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-17 20:18:06 följande:
    Jag vill se den med Depp sen Har bara alice på vhs.. Blä!
    Jag tittar på youtube har som mål att köpa alla disneyklassiker och astrid lindgren på DVD en dag
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael