-
chocolateBevabus skrev 2010-01-05 22:50:12 följande:och vilken film ska man se ikväll tro....
-
gorilla!Bevabus skrev 2010-01-05 22:52:36 följande:Du är en apa och jag tror inte att jag gillar milkshake. -
vem tar platsenBrooke skrev 2010-01-05 22:52:25 följande:Jisses vi är snart på 10 000 :O
-
Bevabus skrev 2010-01-05 23:00:33 följande:
-
GODNATT!! -
10° inne... Jag.. FRYSER!
Idag... Idag ska Ville klippas för andra gången i sitt lilla liv
Vännen Sarah ska fixa frillan...
Puma skulle oxo behöva toppas lite
Väntar på att laxen ska bli fääääärdig... Hungrig!
-
Hörrö Bev.. Du glömmer väl inte att rapportera i tråden vad du stoppar i dig

-
Men klart man måste unna sig lite efterrätt efter frullenBevabus skrev 2010-01-06 12:29:20 följande:Tänkte att ni kanske skulle tröttna efter ett tag Men här är det jag ätit hittills! En tallrik med banan och fil. Dessutom så råkade jag hitta lite julgodis som står kvar i en burk, så det blev ett par stycken såna, men dom var små iaf I vanliga fall så hade min frukost kanske bestått av donken eller så hade jag gått till konsum och köpt nå jätteonyttigt som godis eller glass illa illa....såhär illa har det inte varit sen jag var typ 12 år! Då var jag jätteonyttig. Sen dess har jag blivit bättre, men det är dom senaste månaderna som jag har börjat äta skräp igen. Känns skönt att vara på det rädda spåret igen, även fast det bara pågått i tre dagar
Så vad ble det till lunch då? Och middag? ... Oups.. Glömde.. MELLIS oxo
-
Äh! Jag åker till V-ås o shoppar

-
Vart hos Sarah med familj. Har setat framför brasan i princip hela tin. I deras livingroom var det runt 23° . Resten utav huset 11° . Som vi har hemma nu. Jävla bajsigt kallt!
Ungarna blev klippta. Yepp, even Puma
Hon ser mkt större ut nu när hon blev av med allt fjun.. Så söt så.
Så nu är barnen fina inför dagsisstart på måndag
Ska snart natta kiddos... O elda som bara den..
Hoppas ni haft en bra daaaag