Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Fan! Jag vill logga in på msn så jag kan snacka med folk, men pallar inte för då kommer den där killen skriva till mig för tusende gången på en vecka

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-19 16:32:02 följande:
    Absolut. Och ska det ske ett skadestånd ska det vara ett rejält sådant. Kom tillbaka när ni erbjuder 5 ggr mer än detta liksom.
    Stackarn så kränkt hon måste känna sig
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-19 18:18:05 följande:
    Som Sandra säger, blocka honom då! Han ser ju inte det ändå.
    Brooke skrev 2010-01-19 18:04:59 följande:
    Vem är denna kille? Och det går att blockera honom eller säga åt honom att du inte vill prata.
    Han är en kompis till en kompis. Han är bara så snäll och vill bara vara trevlig. I vanliga fall så brukar jag vara stel och dryg emot dem som jag inte gillar, så då slutar dem skriva. Men jag tycker så synd om honom xD dessutom så skulle det bli obekväma frågor från vår gemensamma vän om jag dissar honom

Han är inge elak eller nåt. Han vill bara prata konstant. Gaah jag blir galen. Och han slutar liksom aldrig hitta på nya ämnen...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-19 18:31:10 följande:
    Säger bara en sak.. Skära för mkt kiwi kan ge blåsor på händerna, haha!!Har gjort en fruktsallad, smörgåstårta, moffat vit choklad.. Skrattat så tårarna sprutat. Fan vad jobbigt de var, haha! SJÄLV DÅ?
    Det lät härligt

Jag har firat att jag inte haft ont i huvudet vilket är ett mirakel! Annars så har jag chillat hemma, tagit en tur till konsum och tittar på film
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-19 18:32:27 följande:
    logga in som .. offlline.. sen ändrar du status till Inte vid datorn.. Det borde väl funka
    det var en bra idé faktiskt det jobbiga är bara att då tror alla andra att jag inte är vid datorn och skriver inte till mig haha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Bevabus skrev 2010-01-19 19:36:51 följande:
    Har svarat där nu
    det där var till Brooke
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-19 20:11:43 följande:
    Min The sims blogg, gör en historia om en familj på the sims 3 har tråkigt. Finns andra som gör liknande bloggar=)
    haha ja men varför??
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-19 20:19:18 följande:
    För att jag har tråkigt..
    Men vad ger det dig att skapa en blogg och prata som att du ÄR personerna i The Sims? Känns lite konstigt {#lang_emotions_tongue_out}
    Har du tråkigt så är det väl bara att spela spelet istället för att skriva om det?
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael