Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-20 20:09:51 följande:
    It wasn't meeeee
    Britney Spears, Shaggy och Craig David satt i en bar. Plötsligt fes någon.
    Craig David sa: I'm walking away..
    Shaggy sa: It wasn't me!
    Britney sa: Oupps I did it again!

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 20:09:11 följande:
    äsch då... Du kan gå dit.. Elleeeeer köööööra
    det gör jag gärna
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-20 20:12:57 följande:
    Jag svarar honom inte alls... Tystnaden brukar säga allt...Han började snacka om min sexiga nakna kropp nyss.... Jag påminde honom om att det är 3 år sen vi gjorde slut eller rättare sagt sen jag gjorde slut. Undrade vad han menade med sina sms egentligen. Svaret var att han bara var ärlig....Jag svarar så kort det bara går...
    Så finns det ju nåt som kallas FÖR ärlig. Att han aldrig ger sig. Jag förstår att du är trött på honom!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 20:17:40 följande:
    hahahahahahahahahahaa! Fyyyyyfan!!   Den va kul du
    kom å tänka på den när du sa sådär {#lang_emotions_dreamer} hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 20:23:21 följande:
    Jag tycker det är dags att dra igång de bra programmen på tv igen. Det är ju bara skit skit och åter skit varenda dag.
    Och jag är sur för att min familj har valt bort MTV på tv :O
    jag vill ju se Haiti-konserten under fredag natt!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-20 20:27:27 följande:
    Jag bara tänkte att det skulle vara första gången du var ärlig i hela ditt liv om det nu var så...Nej jag tror han vill ha sig ett ligg bara, tjejlistan han hade är väl förbrukad nu...Men trista ex är inte min grej
    thank god for that
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 20:28:08 följande:
    Vad är de för nån? Jag hittar inget om ngn haitikonsert på tvtablån...
    Det bestämes idag att konserten som Wyclef Jean och George Clooney sätter ihop som nödlösning för att samla in pengar, kommer att sändas även i Sverige
    Rob Pattinson ska vara med ....gahh då måste jag verkligen se den!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6459558.ab
    Sing for the moment
  • Bevabus

Funderar på att kasta ihop en kladdkaka såhär på kvällen...finns inget gott här hemma att käka...fast vet inte om jag har alla indigrienser....springer ner i köket...om någon antecknar...

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 21:29:03 följande:
    What?! Dom två.. uh I LOVE WYCLEF  Jag vill åsså seeee...
    haha aa det är en salig blandning av kändisar många är ju bara dragplåster men dem går ju med ändå eftersom att det är ju för en bra orsak

jag har mejlat tjejen som skrev artikeln på aftonbladet och frågat om konserten ska sändas live nånstans på nätet, får se vad hon svarar..jag var in på MTV:s hemsida för jag tänkte att dem kanske skulle sända den på nätet men hittade inget...det är ju så nytt alltihopa...
    Förhoppningsvis så hittar vi någon sida som visar den på fredag, man brukar hitta en del om man googlar
    Du lär väl vara trött efter skolan dock, du får sova ett par timmar och sätta alarmklockan på 02:00
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael