Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-22 16:57:49 följande:
    Jag har BARA druckit en kopp kaffe idag. Visst är jag duktig? Hahahha... Liiite roligt.. Jag vill trappa ner o Brooke vill börja Nån som vill höra om min dag?
    JAG VILL HÖRA!!!!!!!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:03:49 följande:
    FREDAG = STRESSIGT!! Jag har fixat med desserterna. *dooooh* Ananaspaj! Yammi.. Två tjejer har visat sitt rätta jag nu.. dvs otrevliga bitchar. Men det är bara kul. Blev lite krydda i skolan, haha! Stressat på som sagt.. Ont i rygg o mage. Måste chilla lite... Köpte hem lite dammsugare på rean N¨n fredag dejtar vi Bev
    Ohh bitches, såna är underhållande vad gjorde dem??

Absolut!! Din lärare kommer bli så glad, vi kommer äta slut på allt!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Jag bara älsar Cirque du Soleil SÅ mycket! Det här numret har jag sett tusen gånger men tröttnar aldrig en dag ska jag se en av deras shower live! Dom kom ju till Sverige för två år sen men då kunde jag inte gå

">

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:14:12 följande:
    Otrevliga o snäsiga.. Hallå! Hört talas om TREVLIG? Om man t ex ber om hjälp så dumförklarar dom en typ.. Vi är ju där för att lära oss.. Dessa två har jobbat med liknande, så dom vet ju lite..Sen idag.. Jag stannade upp kankse en minut för att sträcka på mig, massera min svank.. Kollade runt lite om nån kunde tänkas behöva hjälp.. Då säger ena : GÖR NÅT DÅ. Jag blev helt paff.. De blev en till som hörde.. LÅT MIG ANDAS FFS!
    omg {#lang_emotions_surprised} va dryga!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Det är en kille som jag har pratat med lite förut som har skrivit till mig igen. Han flörtar KONSTANT! Jag säger åt honom "visa att du vill lära känna mig som person och sluta flörta så mycket så kanske jag börjar respektera dig"..men han fortsätter ändå..
    Idag när jag sa att jag skulle baka kladdkaka så fick han det till att han skulle smeta in mig med den och äta den av min kropp...men snälla liksom {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_tongue_out}
    Och sen skulle han till gymmet och skickar sitt mobilnummer till mig "Sms:a mig när jag är som svettigast"......öhhm.....

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:22:47 följande:
    men väldigt roliga.. Förgyller min dag Men på tis ska jag rymma från köket, haha! Tänkte försöka få va i serveringen
    haha ooh då kan jag komma förbi och be att få prata med din lärare!

"Åhh jag måste bara få berömma servitrisen som går där borta, hon har behandlat oss såå bra. Jag hoppas ni ger henne MVG för det förtjänar hon. Inte ett hårstrå i maten och bara glada miner. Så ska det va!"
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:27:17 följande:
    jag vill se will.i.am o perez
    just ja det måste jag skicka!!

Perez Hiltons uttalande uppdelat i två klipp. Han klagar på att ha blivit slagen av Black Eyed Peas manager efter att Fergie klagat på något han skrivit om deras musik på hemsidan. Will i am hade gått fram till honom och bett honom att inte prata om dem på sin hemsida, för han tyckte inte det var respektfullt.
    Videon slutar iaf med att Perez sitter och gråter som en barnunge. Enligt mig så tycker jag han förtjänade vad det än var som hände och tror han förstorar upp det. Man kan inte gå runt och snacka sådär mycket skit om folk och sedan bli förvånad när någon slår tillbaka en dag {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_tongue_out}

">

">

Och det här är Will i am i två videoklipp som förklarar sin sida av historien. Han framstår som tusen gånger mognare och ger en mycket klokare version av vad som hände, så jag tror på honom

">

">

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:28:24 följande:
    hahahaha vet du,.. jag har MVG redan.. ALLA har de.. Nu är det upp till oss att behålla de ..
    Men nice{#lang_emotions_laughing} får ni betyg efter varje dag eller hur fungerar det?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:31:34 följande:
    HA! Loco..Vart hittade du denna snuskhummer då?
    han hittade mig på BDB för typ ett år sedan :P haha han vill alltid att jag ska komma hem till honom och titta på film..jo tjena främling....
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:32:02 följande:
    Jag vill sova...
    Det tror jag inte på.
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael