Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-14 21:04:02 följande:
    Jag har kommit på något att göra. Sitter och flätar mitt hår i små, små flätor.... Jag har på 40 minuter hunnit igneom en tredjedel....börjar få kramp i fingrarna och ont i ryggen
    hahahaha Snälla! Låt det va så där nu... Så har du världens kull imorrn när du tar ut flätorna.. hahahaha.. Vilken jävla syn jag fick nu SNÄLLA!! Gör det o ta en bild..
    Shit vad trött jag är
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-14 21:09:44 följande:
    Det är det som är poängen haha kände för att göra nåt annorlunda, mitt hår är lite fuktigt också så jag hoppas jag får värsta frissan! Men mitt hår är rätt dåligt på att behålla lockar, jag lovar att ta bild
    Jag mena att ena sidan är krullig o andra rak Värsta coola jue{#lang_emotions_laughing}
    haha!! ojoj...  Oj oj.. Nu är denna dam trött..

Jag hoppar... I säng nu..

Godnatt{#lang_emotions_nalle}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-14 21:14:39 följande:
    haha oh my! Nej det vågar jag inte ska ha körlektion på morgonen hahaha, kan inte se ut som ett spektakel då Gaah de här flätorna kommer ta hela natten att göra...men jag brukar ju inte lägga mig förräns vid 02 ändå så... Meeees, du får inte lägga dig nu! Vi hör aldrig av dig nu för tiden. Jag gillar inte den där utbildningen längre, we want our Miss Boo back!!!
    Jag kommer o hälsar på i helgerna, haha
    Men jag ska bli piggare o bättre{#lang_emotions_tongue_out} Jag får dricka lite mer kaffe i skolan.. Så himla bra. Fri tillgång till kaffe
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-14 21:19:51 följande:
    Vad föredrar du hellre då? Queen LaPoop?
    Uh! I like that
  • KikiBoo

Godmorgon everyone!
    Inte mkt action igårkväll inte.. Bara Bev som roade sig med att fläta håret, hehe! Blev det bra? Krullpoff

Skönt med fredag. Jävligt skönt. Trivs som fan i plugg. Men fan...Dessa tidiga mornar o pendla med bil. Varför kan inte bara sj funka. AS! Hoppas det inte är värsta dimman ute nu..  Sist vill jag ju dö. Det kändes som jag var blind. En blind ska inte köra bil..
    Nåja! Jag får ragga upp en lastbil o ligga bakom han i mysa

Happy friday everyone! {#lang_emotions_cheers}

• KikiBoo

Hej poooooopbrudar

Äntligen helg! Woooo! Supa knulla o slåss. Ja nu jävlar

Stressig dag.. Men det har vart kul. Mumsat i mig läckerheter.. Tog hem bröd som skulle slängas. Bakad imorse.. Slöseri ju. Sen 5 spänn för en semla. Så jag köpte en till Vikke o en till Puma

Vad händer i helgen då? va va va va va?

• KikiBoo

Godmorgon!
    Däckade efter 19 igår med alla kläderna på mig.. kl 6 imorse var jag upp o klädde av mig.. Sen sov jag vidare fram till 9 då Vikke väckte mig.. Jisses! Denna dam är trött. Men nu har jag iaf fått sova ut ordentligt

Idag är det lördag. Visste ni de? Jag tänkte köpa lördagsgodis till mig o barnen för typ.. öhm.. Tjaaa.. tredje gången i deras liv, haha!!
    Jag känner bara sånt sug efter CANDY!

Hem till ghettot ska jag med.. Ta en promenix.. Eller cykletur. Tröttnat på bilen, haha!

Vad gör ni i dag då?

• KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-16 09:54:38 följande:
    Skönt att få sova så länge Ja idag blir det bak här, Tobias fyller 4a på tis...
    Kul med kalas   Såg nu att du redan skrivit de.. Har inte läst igenom än.. Fortfarande lite tlött
    Vad ska frunbaka för gott då?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael