All we want for Christmas is Michael
Shit vad trött jag är

Jag får dricka lite mer kaffe i skolan.. Så himla bra. Fri tillgång till kaffe Godmorgon everyone!
Inte mkt action igårkväll inte.. Bara Bev som roade sig med att fläta håret, hehe! Blev det bra? Krullpoff
Skönt med fredag. Jävligt skönt. Trivs som fan i plugg. Men fan...Dessa tidiga mornar o pendla med bil. Varför kan inte bara sj funka. AS! Hoppas det inte är värsta dimman ute nu.. Sist vill jag ju dö. Det kändes som jag var blind. En blind ska inte köra bil..
Nåja! Jag får ragga upp en lastbil o ligga bakom han i mysa
Happy friday everyone! 
Hej poooooopbrudar
Äntligen helg! Woooo! Supa knulla o slåss. Ja nu jävlar
Stressig dag.. Men det har vart kul. Mumsat i mig läckerheter.. Tog hem bröd som skulle slängas. Bakad imorse.. Slöseri ju. Sen 5 spänn för en semla. Så jag köpte en till Vikke o en till Puma
Vad händer i helgen då? va va va va va? ![]()
Bajs!
Godmorgon!
Däckade efter 19 igår med alla kläderna på mig.. kl 6 imorse var jag upp o klädde av mig.. Sen sov jag vidare fram till 9 då Vikke väckte mig.. Jisses! Denna dam är trött. Men nu har jag iaf fått sova ut ordentligt
Idag är det lördag. Visste ni de? Jag tänkte köpa lördagsgodis till mig o barnen för typ.. öhm.. Tjaaa.. tredje gången i deras liv, haha!!
Jag känner bara sånt sug efter CANDY!
Hem till ghettot ska jag med.. Ta en promenix.. Eller cykletur. Tröttnat på bilen, haha!
Vad gör ni i dag då?