Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-27 19:10:02 följande:
    Nej då jag vart tvingad att kolla på typ en hel säsong under en halv natt.... Och jag fattar varför inte jag kollar på det
    visst är det bra
    Sing for the moment
  • Bevabus

Och nu är jag tbx från dansen! Gaah så skönt det är att vara igång!{#lang_emotions_sunny} Jag var tvungen att köra ett till danspass när jag kom hem, bara svängde runt på mitt rum och gjorde saker som säkert ser galna ut i andras ögon
    Min lärare är så schysst också, det är inte samma som jag har i disco, men jag har haft den här killen som lärare förut när han var vikarie en gång. Han har en grym stil Men fy så slaskigt det var ute....måste från och med idag ta med mig torra strumpor vart jag än går!!! Det har kommit två decimeter snö under dagen och nu kommer det mera, men på gatorna som är uppvärmda här i city så äre bara brunt slask...

Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-27 22:47:38 följande:
    Nej jag sover inte än. Kollar på dom där djurpoliserna som vanligt
    Dom är bra
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-27 22:59:21 följande:
    Dom är ju det. Det jobbiga är att man ser så många djur som man skulle vilja ta hand om
    Jo eller hur, det blir ju lätt så att man vill springa till första bästa djurhem och ta hem ett par stackars sötnosar 

Nu ska jag också slita mig, god natt
    Sing for the moment
  • Bevabus

Morn morn, jag var uppe vid sju och gör mig iordning för skolan nu såå glad att det bara är en dag jag behöver gå dit...

Sing for the moment
  • Bevabus

Vi fick sluta skolan kl 13 istället för 15, skönt..nu har jag dock inget att äta till lunch...har tjugo enkronor som säger åt mig att gå till Konsum...
    Längtar tills dansen ikväll

Sing for the moment
  • Bevabus

Jag är ensam hemma så jag sjunger med i Ted Gärdestads låtar...har aldrig tänkt på hur mörkt man sjunger "Jag vill ha en egen måne"....jag låter som en karl medan Ted låter alldeles underbar

Sing for the moment
  • Bevabus

Elvis; That's the way it is har kommit på posten!!! Jag förstår att ni är extremt lyckliga för min skull ni gläds i tystnad

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael