Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Så länge jag ammade så låg kottarna brevid mig.. De var ju iofs bara 3 månader. Eller.. Vi säger så här.. Så länge dom åt på natten så sov dom i vår säng. Var väl kankse 1 år..
    Men jag gillar att samsova med kidsen.. För det mesta.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

HEMMA!

Svärfar va här o passa kidsen.. Han har fått stå ut med MJ. Ville ska ju bara titta på de, haha!
    Han sa att han hade sett en dokumentär om MJ o nu fattade han varför jag gillade han.. Ursäka GILLAR. Jag gillar mannen än   Undra vad de kan tänkas vara för dokumentär.
    Men innan så har han vart lite anti i MJ...

Anyway.. Dan har vart bra.
    Förutom i morse när jag skulle tanka. Har ingen hålvana så jag tankade mitt ben ist. Braaaaa haha!
    Vi har pratat om en massa tillsatser i mat och ämnet E . Min favorit Jag räknar E:na .. För mkt E:n så får produkten inte komma hem..
    Inge prov idag. Men på måndag sa han att det blir prov.
    Sen har vi fått lösen till datorena. Så nu kan vi surfa Facebook som han själv sa, haha!!

Nähäpp! Jahapp!

Hur mår ni dååååå?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-25 13:01:28 följande:
    Jag har just skickat in två uppgifter till skolan! Säg att jag är duktig! SÄG DET! SÄG DET!!
    DU ÄR SÅ DUKTIG!!{#lang_emotions_flower}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-25 15:43:11 följande:
    Jadu BooBoo...jag har sett tjugo minuter på Brüno och säger bara OMG hahaha Har tagit en paus nu men ska fortsätta kolla senare. Sasha håller verkligen inte tillbaka hahahahaha
    Ja det är verkligen OMG
    Snusket i slutet tar priset.. I say no more, haha!!
  • KikiBoo

Hörrö Bev...
    Vad har ni för kända pizzerior i V-ås? För det är en känd pizzeria som förvarar sin b-sås under ugnen. Och när det börjar växa mögel så skrapar dom bara bort de. Ganska fräscht va

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-25 15:57:09 följande:
    men yuck! jag hoppas jag inte ätit där  men Albert's krog och Sturegatan tror jag inte är så ofräscha, dom är väldigt proffessionella......hoppas jag... Vad heter dom som gör det?
    Läran sa aldrig namnet. A-hole
    Det var en praktikant som hade vart där.. Efter den gången skicka dom inte iväg nå fler praktikanter dit..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-25 16:06:30 följande:
    Fråga honom om namnet är du snäll haha säg att din vän vill vara säker på att hon inte blir matförgiftad!
    han sa att han inte visste.. Han har bara vart är i 1 år ungefär.. Han bor i ludvika..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-25 16:21:45 följande:
    Okej ra hoppas jag klarar mig ändå då
    undvik b-sås nu
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-25 16:29:30 följande:
    b-sås? vad står b:et för?
    beanaise.. Kan inte stava
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael