Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-26 17:05:03 följande:
    Jag har inte så mkt pengar, men för att bidra världen med något tänkte jag sy upp ett eller ett par barnplagg ikväll och lägga ut på auktion till förmån för Haiti. Hoppas många vill hjälpa till o buda bara... Folk verkar luspanka just nu. (Som jag )
    Härligt {#lang_emotions_laughing}
    Satt o funderade imorse på alla mina cash som ramlat in från CSN. Så här rik har jag inte vart sen jag jobbade.. Feels good. Vet bara inte vad jag ska göra av allt, haha! Men jag tänkte att jag skulle vilja skänka bort lite..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-26 13:24:35 följande:
    AAAAAHHH! Har precis fått mitt första VG på en uppgift  vad jag än har gjort för att prestera bra på den här barnskötarutbildningen så har jag alltid fått "bara" G. Men nu fick jag äntligen något lite högre! Tydligen så är jag väldigt klok när det gäller barnuppfostran hahaha
    Fan vad härligt. Grattis

Hörrö.. Ticets?  .. Vi ska fan gå på gaygala
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-26 17:58:07 följande:
    Vad bra. Då kan jag ge dig en länk sen så kan du buda på mina auktioner.
    haha! Kankse de kanske
    Men en slant vill jag iaf ge till de behövande.. Fast jag vet inte vilka man ska lita på heller. Vill ju veta med 100% säkert att pengarna verkligen kommer rätt...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-26 18:18:28 följande:
    hahaha ja det börjar väl bli dags att boka något jag skulle kunna fixa bokningen för biljetterna tror jag man måste hämta ut det i förväg
    Vi ska ha första parkett Hur mkt gick en biljett på? Minns du? ... 
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-26 18:24:56 följande:
    Lätt! När vi var där och såg en massa komiker, bla Björn Gustafsson så satt vi på första raden och kunde ha fötterna på scenkanten haha Parkett & Balkong = 460 kr BEGRS (vad det nu betyder...) = 420 kr
    Aight... hehe.. Låter ju bra
  • KikiBoo
    BooBoo skrev 2010-01-26 18:32:40 följande:
    Alltså.. Hjälp mig nu Gåvashopen.. Om man köper nåt för 100 spänn t ex.. tält, filtar.. Går de till Haiti då?
    Det fanns ju iofs en väldigt enkel beskrivning där uppe
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-26 18:50:39 följande:
    Är det någon utav er som har BDB som kommer in där? För mig blir det error :S
    dom kommer ju snart tillbaka Chill woman
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-26 18:43:10 följande:
    Syrran får hjälpa mig att beställa biljetter sen för min dator hakar bara upp sig! Ska försöka få biljetter på första parkett, men det går inte att välja plats. Utan man får rekommenderat "det här är de bästa tillgängliga platserna"....öhh jag kan väl avgöra själv vart jag vill sitta Just nu så säger dem att vi ska sitta på balkongen...får försöka ändra på det
    GOOD LUCK då! Mitt ass (sittplats) är i dina händer haha
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael