• Äldre 12 Feb 21:49
    166938 visningar
    15031 svar
    15031
    166938

    All we want for Christmas is Michael

    Gosh va jag älskar att höra Michael prata i början av "Ain't no sunshine"....
    Have you ever wanted something, that you know you shouldn't have....
    Han lät verkligen som en vuxen när han pratade. Inte själva rösten men sättet..


    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 21:51
    Ogabinne skrev 2010-02-12 21:50:12 följande:
    Placebo... Kärlek kärlek kärlek..... *sigh*
    ">

    " target="_blank">

    Dr.Murdurers twitter är iaf bull som vi trodde.
    Placebo har jag två låtar med som jag älskade att lyssna på för nåt år sen {#lang_emotions_laughing} minns knappt vad dem hette dock....

    Hur fick du reda på att den var fejk? (diggar smeknamnet )
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 21:56
    Brooke skrev 2010-02-12 21:54:04 följande:
    Okej, kan han inte skaffa det dårå? Okej..
    Jo, men pengar är ju pengar. Och jag klarar mig utan tv...
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 21:57
    Ogabinne skrev 2010-02-12 21:55:16 följande:
    Hon har en TV här som bara väntar på en fika.
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:03
    mona83 skrev 2010-02-12 21:58:36 följande:
    Kanin skrutt har fått nån knäpp. Hoppar upp i soffan mellan varven så får han för sig att han ska fortsätta upp på ryggstödet. Men det går inget vidare
    Haha
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:12

    Puffis, när har du tid att fixa det sista på min blogg? Jag håller på och skriver ett långt inlägg nu och det är så stor text så det tar upp nästan hela sidan känns det som haha


    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:13
    mona83 skrev 2010-02-12 22:12:47 följande:
    Första gången var han och krälade uppe på mammas axlar eftersom han prompt skulle försöka hoppa upp på ryggstödet precis där hon satt....
    såklart, vem vill inte det
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:17
    Brooke skrev 2010-02-12 22:12:10 följande:
    Alltså NU måste jag fan ha eran hjälp! Ni vet att jag har haft despyter med Antikgrisarna sen 18 augusti förra året. och har inte fått mina 267:- som jag vill ha tillbaka eftersom jag aldrig fick Moonwalk. Men nu är det så att jag fick ett mejl för ett tag sedan och dem vill skicka mig boken kostnadsfritt men jag vill INTE HA Boken! Nu har jag inte fått något svar utav dem, och jag vill ge dem en sista chans sen gör ajg som Payson har sagt att jag ska gå till Polisen och anmäla dem. Detta företag ska fan i mej inte få vara kvar. Någon som har något tips på vad jag kan skriva utan att det ska låta hotfullt?
    Förklara kortfattat det som har hänt hittills. Extremt kortfattat, men högst tre meningar så att den delen går snabbt att läsa igenom. Sedan så säger du:

    Det här har tyvärr gått så långt att jag överväger en polisanmälan nu, för såhär ska ett företag verkligen inte behandla sina kunder. Det här ärendet har hållit på i evigheter och jag är trött på att skicka mejl fram och tillbaka utan något resultat. Ni beter er som att ni inte ens ser vad jag läser. Jag vill ha mina pengar tillbaka, INTE boken! Så ni har alltså ett val nu. Antingen så hjälper ni mig med det jag begär snarast, eller så får ni en polisanmälan på halsen. Jag hade hoppats att vi kunde lösa den här situationen på ett trevligare sätt men ni har tydligen bestämt för att välja den svåra vägen. Och det kan jag bara beklaga.
    /Sandra ******
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:19
    Brooke skrev 2010-02-12 22:13:37 följande:
    För er som har facebook kolla in detta. www.facebook.com/pages/Los-Angeles-CA/Paris-K...Tror ni på detta att det är Paris som har gjort den ? :S Dem får väl inte använda internet och datorn?
    Haha, men neej....det är ju en paparazzibild som personen använder som profilbild....
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:26
    Brooke skrev 2010-02-12 22:22:03 följande:
    Jag vet inte vad jag ska skriva det där första :( Det andra var jättebra.. Men jag vet inte vad jag ska skriva det med tre meningar.
    Bara säg "Hej, nu går jag rakt på sak. Mitt namn är blablabla och jag har de senaste månaderna gått igenom detta med ert företag."
    Och så rabblar du snabbt upp vad du har velat, vad du har mejlat och vad dem har mejlat tillbaka. Inge svårare än så.
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:28
    Ogabinne skrev 2010-02-12 22:23:19 följande:
    Bevs: påminn mig i morgon, jag lovar att ta itu  med resten i morgon. Slökollar en skittråkig film men jag fick mig ett asgarv. Kanske är jag för trött men jag skrattade gott iaf.4 nördar står och pratar varav den ena fått sig ett ligg och nu är kär. Nörd1: What's love like?Nörd2: I've been in love once.Nörd3: Really? What was her name?Nörd2: I don't remember.Nörd3: That's not a good start.Nörd2: I think she was from china. Or India. We met at the bathroom at walmart and made out for several hours, then we split and never saw eachother again.Nörd3: I don't think that was love man.Nörd2: Damn!Nörd4: I love........................................carpet .Nörd3: What?Nörd4: I love........................................desk.Nörd3: Are you just looking at things around the office saying you love them?Nörd4: I love.... lamp.Nörd3: Do you love the lamp or are you just saying you love it?Nörd4: I love lamp.Hahahaha idioter
    Tack
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:55

    Brooke - Nej, inte exakt vad dem har sagt. Bara bryt ner det helt enkelt. Du bestämmer själv om det får bli mer än tre meningar. Bara gör det som känns bäst. Bryt ner lite enkelt och säg i det stora hela vad det är som har hänt.


    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:55
    Ogabinne skrev 2010-02-12 22:39:14 följande:
    Allt som ser ut att vara något av Michaels barn på internet är fejk, ingen  behöver ens fundera på om det kan stämma. SJÄLVKLART får de inte använda internet. Inget snack om saken. Prince har en egen laptop, han håller på med spel och är tydligen en rejält duktig liten programmerare. Men de har INGEN internetanslutning. katherine har inte myspace, Paris har inte facebook och Blanket har inte en blogg. Så.
    Precis
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 23:36

    Okej, NU får alla vara tyyyyysta i tråden jag har precis skapat en ny men måste ju ha en inläggsiffra att skriva så vänta med att skriva i den här tråden tills jag länkat den nya tack!


    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 23:40
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m50719812.html

    HOPPA IN HÄR NU! {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 23:40
    Brooke skrev 2010-02-12 23:40:19 följande:
    Men tänk om jag inte vill sluta skriva då..
    men snälla människa, skriv i andra tråden. det handlade bara om ett par minutrar.
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 23:43
    Brooke skrev 2010-02-12 23:42:33 följande:
    Men hallå, jag var ironisk! Glömde dock en smilis.. :S
    ironi är svårt att förstå utan smilisar, men du gillar ju inte ironi så
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 23:53
    Brooke skrev 2010-02-12 23:51:25 följande:
    Det har jag inte sagt att jag inte gör. Det gör jag beror dock på vad det har för innebörd.
    haha det har du ju visst det flera gånger till o med, men never mind. Nu fortsätter vi i den andra tråden.
    Sing for the moment
  • Äldre 13 Feb 11:55

    Haha och här sitter BooBoo och skriver hoppa in i andra tråden {#lang_emotions_cheers}


    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael