• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

åh nu blev jag sugen på päron bara för att Kiki sa det...har inte ätit päron på jag vet inte hur länge...

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:42:46 följande:
    Som min far.. han dricker bara läsk. Skittragiskt att se.. Det gjorde han inte när jag bodde hemma..Hade jag bott hemma hade jag slängt ut skiten..De gånger jag är hemma så brukar jag laga mat till mina päron. Bra o nyttig mat..
    Jag tror nog att om pappa skulle söka och komma med i programet så skulle han se till att det blev några förändringar här hemma, då skulle han fortsätta så som han gör om han skulle komma med i programet efteråt.
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-02 23:46:06 följande:
    sprang på detta nu....vet ni?? The Michael Jackson documentary This Is It will be available for purchase on DVD on January 26, 2010. Too late to be a stocking stuffer for this year. The DVD features MJ's final performances in two documentaries, Staging the Return: Beyond the Show and Staging the Return: The Adventure Begins.
    I knew {#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:46:27 följande:
    åh nu blev jag sugen på päron bara för att Kiki sa det...har inte ätit päron på jag vet inte hur länge...
    Nej det var ögonbryn
    Jag sa katrinplommon..
  • guild
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:47:12 följande:
    I knew
    haha..kunde tänka mig det...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 23:47:11 följande:
    Jag tror nog att om pappa skulle söka och komma med i programet så skulle han se till att det blev några förändringar här hemma, då skulle han fortsätta så som han gör om han skulle komma med i programet efteråt.
    Ok!
  • Bevabus

jaha, det kanske var ögonbrynet haha jag tittade inte så noga, var ju tvungen att snabbt skriva att jag var sugen på päron

BooBoo skrev 2009-12-02 23:48:18 följande:
    Nej det var ögonbryn Jag sa katrinplommon..
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-02 23:49:12 följande:
    haha..kunde tänka mig det...
    Fast dom andra kanske inte visste om de
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 23:45:19 följande:
    Ja, det vet jag. Men tkr inte om när killar sitter så..
    To gay lokking?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael