Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Shit pommes vad CDON jobbar på fort just nu! Min förra beställning tog en vecka att få. För ett par timmar sedan la jag en beställning, loggade in nu på skoj för o kolla orderstatusen. "Varorna packas" Skicka idag, skicka idag, skicka idag snälla!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-08 17:06:23 följande:
    Oftast om man beställer staxt efter lunch så brukar dem skickas samma dag.. =)
    Ja, oftast brukar de vara väldigt snabba men detta var väldigt snabbt! Beställde från hemelektroniken så tänkte att det kanske tar lite längre tid än filmer och skivor. Kollade nu och det står fortfarande packas så det kommer nog inte i morgon, men kanske torsdag!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-08 17:56:36 följande:
    Och jag har druckit två liter julmust I beat you
    Idag eller på 3 dagar?
  • Ogabinne

Jag har stickat färdigt första sockan! Tell me I'm gooooood!!!
    Ska hoppa in i duschen medans storebror kollar bompa, sen är jag good for nästa strumpa. Känner mig som en gammal tant, men det ÄÄÄR ju så kul o arbeta med händerna!

• Ogabinne

Banankakor o bananmuffins. Pytt! Vaniljglass med banan blev jag sugen på... oooh, det var det åratal sedan jag åt!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-08 18:00:47 följande:
    You are so goooood... gggggooooood.. guguguguggooooood
    Teeeee... tuuuuu.... tooo....TAAAAACK!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-08 18:02:10 följande:
    På tre dagar haha hade aldrig orkat på en dag!
    Äh, ni ligger i lä hela bunten... min cola-konsumtion de senaste 3 dagarna... hmmm... 4, 5 liter.

Nu har jag hällt storebror full med Atarax så nu sover han gott i natt. Nu försvinner jag in i duschen! På återseende!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-08 18:19:17 följande:
    Vad har du köpt?? *nyfis*Mm du borde få det på torsdag.

Det är mamma som beställt det.. Vi hade banener som började bli bruna så hon sa åt mig att leta efter banankaka... *ler* Så den står i ungnen nu.. Ska snart gå ner och kolla den =)
    Jag har - lyssna nu - köpt julklappar till MOI!!! En stycke mobil och en stycke digitalkamera. Till mig. Ingen annan, inte barnen, till MIG! Det blir så när man har barn att plötsligt upptäcker man att det var två år sedan man köpte något till sig själv. Man åker in till stan fast besluten om att IDAG ska jag banne mig hitta lite fint till mig själv. När man kommer hem har man påsavis med barnkläder med sig och inte ett jota till sig själv. Min mobil skulle ni se, batteriet är fasttejpat för den saknar baklucka, och linsen till kameran går inte att stänga för den är trasig, så den är alltid öppen och bilderna blir suddiga för linsen nu är repig.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-08 18:43:11 följande:
    en touch?Snygg kamera =)
    Japp!
    Ja, kameran var jättetunn, och rosa o lila kan ju aldrig bli fel.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael