Inlägg från: Grönsiska |Visa alla inlägg
  • Grönsiska

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-11 15:32:38 följande:
    Jag har faktiskt inte vad det är för speciellt med den, men eftersom det står att den bara finns i begränsad upplaga vågade jag faktiskt inte låta bli, så jag har båda bokade. Får se vad det är för något.
    aha, ok...törs jag säga att jag inte bokat någon än. Kanske borde det...ifall de tar slut. Men om du bokat båda måste du köpa båda då?
  • Grönsiska

Nu ska jag släpa ut ungarna och mig i kylan och snön. Lite pulka ska det bli på väg till postlådan.

• Grönsiska
    Ogabinne skrev 2010-01-11 22:18:09 följande:
    Fan. Jag har skitont i tjejmagen som "FL's Fina Flickor säger" o jag fattar inte varför.
    Hade du inte gjort massa situps? Det sitter ju bukmuskler "på längden och på tvären" hela vägen så det kan ju vara någon av dem du har ont i...eller så är de tarmarna (vad fina flickor nu kallar dem på FL) de tar ju också vägen förbi lilla "tjejmagen"
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2010-01-11 21:02:29 följande:
    Den versionen av We are the world måste jag be syrran spela in ifrån youtube, hon har ett program som kan göra det. Kan skicka den till dem som vill ha den sen
    good old days när han levde...
  • Grönsiska
    Ogabinne skrev 2010-01-11 22:47:26 följande:
    Jo jag har tränat massor idag. Mage, armar, rumpa, lår - övningar. Så jag tänkte först på träningsvärk, men det brukar du inte kännas hela tiden, bara när man anstränger muskeln. Så jag vet inte.
    När jag tänker efter så har jag nog faktiskt också fått ont så efter träning...om magen är rätt så otränad typ efter att jag rätt så nyligen fått barn....eller tja det blir ju inte träning på samma sätt efter barn verkar det som, inte när de är små i alla fall...
  • Grönsiska
    Ogabinne skrev 2010-01-11 22:40:34 följande:
    Often in the past performers have been tragic figures. A lot of the truly great people have suffered or died because of the pressure and drugs, especially liquor. It's so sad. You feel cheated as a fan that you didn't get to watch them evolve as they grew older.Jävla skit. Min bok är slut. Min bok är slut. Min bok är sluuut.
    Har inte läst den, men efter dina citat bara måste jag ha den

Han verkar ju ha varit rätt så medveten om problematiken och funderat en hel del, hur kunde han gå i fällan ändå undrar jag....
  • Grönsiska

Då får du troligen feber också gissar jag om det är någon inflammation. Men, men...ger det inte med sig lär du ju ringa farbror doktorn.

• Grönsiska
    Ogabinne skrev 2010-01-11 23:08:16 följande:
    Det gjorde han. Mycket väl.Ja, boken måste man ha. Jag är så glad att jag har den. O jag är ledsen att den är slut.
    Förstår jag, men böcker som är bra blir ju som en vän sägs det. Jag har många böcker som jag läst flera ggr.
  • Grönsiska

Men usch vad obehagligt. Jag är verkligen ett jättestort fan av MJ och tycker att Murray är en sk*t som förtjänar livstid och indragen licens för resten av sitt liv. För så som han gjorde får ingen läkare göra....trots det så är det rätt obehagligt att läsa när ni skriver om att han inte kan gå trygg att han ska vara glad om han får leva några år till mm...

• Grönsiska

Men åh! Jag har verkligen missat massa...har Ogabinne flyttat till USA? Vart? Varför? *nyfiken*

• Grönsiska
    BooBoo skrev 2010-02-10 20:05:47 följande:
    Godnatt då.. Ska njuta utav Human Nature först.. Satt o hoppades på den låten.. Så kom den...Ja.. jag kom in i en liten sörjsvacka igen.. Förmorrat!Adios!
    Jag med...lyssnar på this is it på tuben nu. Fattar inte att han är borta så trist...herregud vad jag tycker synd om hans barn.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael