Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Sandra: Vad heter din lur?

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-08 19:35:05 följande:
    Jag hade oxå tänkt sparat undan en 1000 till den där konserten, men nu är jag glad att jag inte kunde det. Hade inte haft nåra pengar kvar av den ändå i slutändan. Känns så surt när man har längtat efter dom där biljetterna så händer det inte ett dugg :-/
    Jag vet.. Om man ändå hade fått veta... nu vet man inte om de ens kommer släppas, om konserten ens kommer bli av liksom!?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-08 19:37:39 följande:
    Det är inte så svårt att gå ut nånstanns, tex twitter, att det är försenat med biljett släppet. Så slapp man sitta och vänta och vänta.... Eller att dom gick ut med att dom inte släpps alls...
    Precis... Det är inte vi som ska jaga information, det är dom som ska ge information.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-08 19:43:41 följande:
    HTC hero
    Aha! Vad heter den där som är vit och röd som hänger som reklam i busshållplatserna? (Här iaf. ) Den är väl en HTC?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-08 19:43:47 följande:
    Många företag skulle förlora många kunder om dom gjorde så här. Mjs fans lär ju inte direkt bojkotta men dom lär bua åt hur dom sköter det här . För fansen finns alltid kvar hur illa man än sköter saker och ting som har med Mj att göra
    Precis. Och det vet dom liksom om. Att det spelar ingen roll hur de beter sig, de kommer ändå ha fullsatt arena. Ingen säger nej, oavsett hur de gör.
  • Ogabinne

Aaaaaaah!! Kattfan rev mig RÄTT genom min tatuering. Ni får ursäkta mig men jag har aldrig skadat huden där förut, kan det förstöra min tatuering?

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-08 19:50:56 följande:
    Ingen aning, men tycker det vore konstigt om den blev det om den är läkt ordentlig... Har ju ingenm själv, inte än iaf
    Nej, jag hoppas verkligen inte det... Den är läkt, suttit där sen augusti ju.
  • Ogabinne

Fortfarande "varorna packas"

Jobbar de natt på cdon tro?

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael