Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Hallå tjejer! Inget nytt här... så jag håller käften och städar ist. Schwoop!!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-09 15:27:31 följande:
    men tråkmåns.. Jag försöker hålla liv i tråden men inte alls så lätt när ingen annan skriver=( BUHU
    Haha, man kan ju inte skriva bara för o skriva om man inget vettigt har att säga.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-09 16:00:08 följande:
    Vadå inget nytt. Jag har skrivit väldigt mkt intressant
    Sorry, jag menade inget nytt här hos MIG värt att dela med mig av. Men DUUUU, DUUUU har skrivit maaaaassa intressant!!!
  • Ogabinne

Boo on fire today! Försöker du vinna FLtävlingen?

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-09 17:18:51 följande:
    haha! Men då ska jag väl inte vara här inne o ödlsa tid
    Är det ngt speciellt forum man måste skriva i för o vinna? Trodde man kunde skriva överallt?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-09 17:26:38 följande:
    Hmm.. Ingen aning faktikst.. Kanske är så att jag kan skriva massa bull här inne
    Den som skriver inlägg nummer 50 miljoner vinner står det, nån resa till åre eller vad det var... Jag vill inte åka till Åre och frysa häcken av mig så...
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-09 17:28:48 följande:
    Näh inte jag heller.. Fryser hellre häcken av mig här hemma
    Vad kul om nån av oss skulle vunnit med något av de inläggen vi ratar Åre i.
  • Ogabinne

Får nog inte mina grejer i morgon. Står fortfarande varorna packad på statusen.

• Ogabinne

Nu är storebror lagd, jag duschad, hela lägenheten städad, dammsugad och skurad, nu har jag skittråkigt!! Vad gör man nu?

Det var länge sedan det var så städat här. Så jag har hela tiden känt att det FINNS saker jag BÖR göra, som tex städat, men valt bort det för att sitta vid datorn eller ngt ist... nu när inget behövs göra, då är jag lost. Fan... måste springa och stöka ner så jag får lite ro i själen!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-09 19:43:35 följande:
    haha inte ska du stöka ner det gör dina barn så bra åt dig i morgon =)
    Sant.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael