Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Åååh mina käkar.. min haka.. mina kinder... tinningar... suck... gjort tusen avslappningsövningar i kväll... det är hemskt ikväll.. somebody please shoot me.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-10 21:27:25 följande:
    är det så illa?
    Ja, jag pallar inte mer... inget funkar!!!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-10 21:32:20 följande:
    Jag skulle ringa min tandläkare om jag vore du och höra om de har något tips för vad du ska göra!
    Jag tror inte det sitter i tänderna... jag har haft kronisk nackvärk i drygt 1 år, jag tror att det som ligger bakom nackvärken ligger bakom detta med... vet inte... det dryga är, att ringer jag VC får jag komma dit för en undersökning, de skriver ut smärtlindring och säger att jag ska fundera på sjukgymnastik. Det är alltid så!
  • Ogabinne

Hemmagjort potatismos är ju hur gott som helst!! Helst inte HELT mosat, gärna lite lite potatisklumpar i. MASSSSSSA smör. Mmmmm! Så steker man lite korv, skivar o blandar i. På med ketchup o sleva in!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-10 21:47:57 följande:
    Jomen tandläkaren har hand om käken också och kan skicka dig till käkkirurgen för besväret (det betyder ju inte att de kommer operera såklart, men iaf få reda på vad som är fel på dig).Men nackskadan kan absolut vara orsaken!
    Jag har redan en lista på saker jag ska ringa o få en tid för på VC när jag fått pengar så jag kan ju lika gärna slänga på en sak till.
  • Ogabinne

Jävlar Criminal Minds till o få mig böla ögonen ur mig när jag redan mår skit... Slänger mig i badet nu, tjing!

• Ogabinne

Btw, om någon tycker väldigt synd om mig och känner att jag förtjänar ett Nintendo wii, feel free to inbox för adressuppgifter.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-10 22:05:08 följande:
    hehe jag har ett =) Men det får du tyvärr inte
    DET hjälper ju inte mig! Jag har varit på väg ett par gånger att klicka hem ett men varje gång slutar det med att jag är för snål. Vi har ett PS2, men jag vill ha Wii!

Förresten... jag är på jakt efter ett par stövlar. Ni vet de lite mer modernare varianterna av uggsen, svarta, mocka eller mockaimmitation, päls inuti, inga krusiduller på utan helt raka, platt sula. Skitläckra till kjol. Ni vet. Var finns dom?? Hittade på ett ställe igår men de fanns bara upp till 39, vilket jag brukar kunna ha men enligt deras innemått för 39 var de en halv stortå för små.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-10 22:29:08 följande:
    går o lägger mig om ett tag, natti!
    Ni kan ju inte lämna mig nu när jag ska tröstshoppa livets nödvändigaste unnelse -SKOOOOOR!!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael