All we want for Christmas is Michael
Åååh mina käkar.. min haka.. mina kinder... tinningar... suck... gjort tusen avslappningsövningar i kväll... det är hemskt ikväll.. somebody please shoot me.
Åååh mina käkar.. min haka.. mina kinder... tinningar... suck... gjort tusen avslappningsövningar i kväll... det är hemskt ikväll.. somebody please shoot me.
Hemmagjort potatismos är ju hur gott som helst!! Helst inte HELT mosat, gärna lite lite potatisklumpar i. MASSSSSSA smör. Mmmmm! Så steker man lite korv, skivar o blandar i. På med ketchup o sleva in!
Jävlar Criminal Minds till o få mig böla ögonen ur mig när jag redan mår skit... Slänger mig i badet nu, tjing!
Btw, om någon tycker väldigt synd om mig och känner att jag förtjänar ett Nintendo wii, feel free to inbox för adressuppgifter.
www.melba.se/index.php&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=2068&category_id=60&option=com_virtuemart&Itemid=80
www.melba.se/index.php&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=2060&category_id=60&option=com_virtuemart&Itemid=80
www.melba.se/index.php&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=1662&category_id=60&option=com_virtuemart&Itemid=80
Jag vill ju ha!