-
Samma här. Helt sjukt vad folk och mobiler gått igenom egentligen!Bevabus skrev 2009-12-11 18:55:23 följande:Jag blir ofta rörd av den...*snyft*
-
omg... en helt ny värld i den där telefonen... fattar inget!
-
Gode tid så tråkigt. Har man inget vettigt o komma med kan man hålla käften tycker jag!Brooke skrev 2009-12-11 19:32:09 följande:haha kolla detta
kille som videobloggar han oxå.. asg
Sitta där o tjöta om hur tråkigt man har och göra pruttljud med munnen liksom.
-
Visa vad man har på sig? Har vi inte redan en Kissie för mycket?BooBoo skrev 2009-12-11 19:52:40 följande:Du får visa dagens outfit i vloggen o prta om vad u har på dig Eller.. ta fram en bamsebok o läs ett kaptiel för oss, haha!
-
Jag då! Svarta velourmysbyxor och munktröja. Jag är ashet!!Bevabus skrev 2009-12-11 22:14:09 följande:nu drar jag om 10 min...jävla allergi kliar fortfarande i mina ögon..men men, den blåa ögonskuggan är på, högklackarna är sylvassa och mina ben ser asheta ut i dessa leggings! bye!
Ha så skoj!!
-
Vad kul! Hoppas den blir lyckad.Brooke skrev 2009-12-11 21:39:41 följande:BooBoo och alla ni andrasandra-omsandrasliv.blogspot.com/Check this out :P
-
Nu ska jag leta stövlar.... me want nya skoooor!!!
-
Hittade kappan jag ville ha. Den fanns bara kvar i storlek 54. Kommer den se konstig ut på en 38'a?
Skit med... -
Hörni... var finns det mer för ställen att kolla efter jackor? Har kollat halens och H&M men min storlek var slut. Skorna har jag hittat på halens iaf. Ellos/josefssons är helt lönlöst att gå in på, deras hemsida hakar upp hela min dator varenda gång... kompisens också. Synd, för jag har en hel del feta rabattkoder dit.
Försöker komma på fler ställen som säljer jackor men det står still! -
Åh vad jag älskar denna. Titta så söt! www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
Vad jag gör inne bland klänningar när jag letar jacka vet jag ju inte...