Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Har alla fredagsmys eller?

• Ogabinne

Alltså, varför kan jag inte gå in på ellos. När jag trycker på något där inne låser sig hela jävla datorn...

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-11 23:41:01 följande:
    kollade du??
    javisst
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-11 23:47:41 följande:
    Vad skumt, jag brukar ju kolla på Ellos på nätet.Däremot kan jag inte beställa därifrån via webben. Det funkar aldrig. Antingen så är mitt personnr ogilligt eller så när man fyllt i allt och tryckt på fortsätt så kommer man tillbaka till den sidan och får skriva om allt igen... Men man kommer ändå ingen vart....
    Vad skumt. Min kompis har samma problem som jag... allt hakar sig när hon trycker på något där inne... ska prova med mammas dator om vi åker dit i morgon.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-12 10:51:20 följande:
    Godmorgon!!Setat o läsat ikapp nu.Hela familjen sov till 10 .. La oss runt 23 o kollade klart på Borta med vinden. Sorligt slut.Barn mår bra. Jag mår fortfarande som.. som.. som.. Har sån satans öronvärk o lock när jag vaknar. Ont som fan i halsen.Sambon ligger och mår illa...Jag hade hoppats på en trevlig lördag. Baka pepparkakor. Har massvis med deg i kylen...Vad gör ni idag då?
    Uh... hoppas det ger med sig snart. Jävla trist o vara sjuk!

Här är det livat.. kidsen sitter och äter sin andra frukost framför tv'n och tävlar om vem som kan gapa "det spelar ingen roll!!!" till den andre högst. Jag äter min första frukost o har precis maxat min kredit och klickat hem några mj och takida album jag tyckte behövdes. I em blir det hem till mamma på middag som vanligt.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-12 12:26:45 följande:
    Ja det är fan surt... USch! Inte mått så här sen.. sen... sen.. Påskas då familjen var sjuka.. Sitter o tröstäter ostbågar i min ensamhet.Det är så mkt jag vill göra. Pyssla med barnen. Baka. Känner sån frustration i hela kroppen.Oh vad heter den där Takidalåten som länkades för JÄTTElänge sen i förra eller var det första tråden. En låt som kändes var skriven om MJ.. Vet ni vem jag pratar om?Vilka MJ album har du skickat efter?
    Det är inte min video du pratar om?

• Ogabinne

Bad, invincible och blood on the dance floor. de tre som saknades i samlingen fick följa med.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-12 12:57:02 följande:
    JAAA!! Shit.. Nu blidde det... Men ja.. Tack
    Tell me about it. jag fick min första pnikångestattack när jag gjorde den. Först nu har jag vågat börja kolla på den igen.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-12 13:00:44 följande:
    Jag pausa efter första meningen... Inte riktigt redo.. Usch så töntig man är..
    Nej, det är en väldigt stark sång, on otroligt jobbig sång. Det tog mig 3 månader att kolla på den efter jag gjorde den. Nu för tiden ägnar jag helgerna åt sådant jobbigt. Jag har liksom inte riktigt tid att sörja om veckorna.

Nu ska vi ge oss iväg. Ses i kväll!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael