Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Honey! I'm hoooome!!!!

• Ogabinne

HAHAHAHA! O alla andra lyser rött med sin frånvaro.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-12 14:38:11 följande:
    www.clubsilk.nu/vimmel/&album=2... FREDAG MJ-TRIBUTEBild 42, jag står tredje från vänster med axeln och halva huvudet i bild haha
    Wow, vilken dunderbild!!
  • Ogabinne

Jaha... eftersom ingen annan vill prata så får jag väl prata för mig själv... jag har varit o käkat pizza... men det visste jag ju redan.. Som jag vet så blev det lite godis handlat hem också. Och som jag också vet så är jag rastlös och trött på samma gång, och det vet jag är himla jobbigt... så vad jag ska göra vet jag inte, och det vet jag ju faktiskt också! Woho!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-12 16:44:24 följande:
    hahahahaha men eller hur min blåa ögonskugga syntes verkligen...
    Woooo DU lever! Tänkte att ni kanske övergett tråden och gått och börjat videoblogga hela bunten utan mig.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-12 16:45:17 följande:
    Jag har också käkat pizza till frukost/lunch. Nu sitter syrran och skruvar ihop mitt nya skrivbord hon är den tekniska av oss så jag gör mest det hon säger åt mig att göra, för det mesta blir det fel och hon får göra om det igen hahaha
    Hahaha en sån vill jag också ha!
  • Ogabinne

Idag har det varit för mycket puttar och slag mellan kidsen, så det kommer inte komma någon tomte och lämna paket i adventskalendern. Tror jag kommer ha 2 mycket ledsna killar här när de inser det.

• Ogabinne

Nej nu har jag tråkigt, nu får ni vakna!!

Gissa vad jag tänker på!
    Ledtråd 1, det är något man kan äta.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-12 16:58:52 följande:
    ja vi ville ju helts undvika att berätta det här för dig, men vi har skapat en tråd i hemlighet, en där du inte får vara med den heter "we who DON'T want Ogabinne for Christmas"
    Jaha, nähe, okej! På det viset!!! Då kan jag avslöja att jag har en alldeles egen tråd. Som bara är för MIG!!! Där kan jag skriva och tjöta hur mycket hemligheter som helst och ni får inte veta!! nananananaaaanaaaa
  • Ogabinne

Redaktiooooneeeeeen! Bevvan har skapat en tråd och jag får inte vara med och leka!! Och Bevvan puttade mig jättehårt och titta nu tar Bevvan sista lussebullen FAST hon redan tagit TVÅ!!!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael