Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

det lär vi nog göra

Ogabinne skrev 2009-11-28 22:19:14 följande:
    Vet ni! Vo har skrivit över 2600 inlägg på mindre än 2 veckor. Ska vi slå rekord med denna tråden eller?
  • Bevabus

Visst är det härligt
    När jag hade praktik på en förskola för ett par år sedan så kröp jag omkring i sandlådan och sprang fram och tbx för att ge fart på gungorna..
    De andra lärarna stod och snackade med kaffekopparna i handen. Jag kunde inte förstå varför de inte vill engagera sig :S allt blir ju så mycket roligare då!
    Visst orkar man inte alltid vara med men ibland iaf!

Ogabinne skrev 2009-11-28 22:26:30 följande:
    mona: Jag hade också GBS med minstingen. De ville ha oss kvar för observation i 3 dygn efter förlossningen eftersom jag inte hann få antibiotika under förlossningen. (Såklart eftersom jag födde i undersökningsrummet. ) Men jag stod på mig, jag skulle hem direkt. För att fostret ska bli smittat av GBS ska man ha haft en långdragen förlossning EFTER vattenavgång, o min förlossning tog 90 sekunder efter vattenavgång, han är frisk sa jag. Vi åkte hem samma dag han föddes. Bevvan: Har du mycket barnasinne idag lär du aldrig bli av med det, det lovar jag. Jag är som ett stort barn hela jag. Jag leker massor, både med barnen och med mina vänner. Ibland skulle jag vilja vara den som ser mig och min vän när vi är på stan, hahaha, det finns ju inget bättre än att få andra människor att skratta!
  • Bevabus

*lägger till*

Ogabinne skrev 2009-11-28 22:31:17 följande:
    Ja gud ja, det lär vi ju absolut göra! Bevvan: Lägg till dom numrena i trådstarten så vi kan hålla koll! När vi når rekordet måste vi fira!
  • Bevabus

Jag ska nog också gå runt på stan imorgon och bara njuta av julefriden mysigt!

mona83 skrev 2009-11-28 23:10:06 följande:
    Nehej, nu funderar jag på att sova. Var så trött förut efter städningen att jag nästan satt och sov hemma vid mammas köksbord . Hoppas inte att jag tog ut mig för mkt nu, är ju en dag i morron med. Ner på stan på skyltsöndag, julmarknad som vi går på varje år 1a advent. Man känner att julen är på antågande. Ska försöka få tag på ett pra vita strumpbyxor till Leahs klänning, eller det skulle säkert funka med röda oxå till en rödoch vitrutig klänning.
  • Bevabus

va trevligt

BooBoo skrev 2009-11-28 23:49:22 följande:
    Vi var på IKEA.. dels.. Hade ingen aning om att IKEA hade kalas Massa folk och det bjöds på godis o glögg...Sen en tripp till erikslund..Åkte dels till v.ås för Vikke skulle köpa en tank.. Eller  vad fan de va
  • Bevabus

tyvärr inte, jag hängde ju mest i city

BooBoo skrev 2009-11-28 23:56:45 följande:
    booooow! vi sågs inte
  • Bevabus

I'm back. Syrrans dator krånglade och bara dog uuäähh, så nu försöker mitt datageni till syskon att fixa den...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael