• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-02 22:22:47 följande:
    Det säger Dr Oz på Oprah
    Det avsnittet såg jag
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-02 23:53:09 följande:
    VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT??!
    Jag kopierade från Twitter om det där när this is it skulle släppas, var väl 2 dagar sen eller nått sånt....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-02 23:54:59 följande:
    När jag går in på cdon.se och söker på This is it så står det att den kommer 2010-02-24 alltså 24 februari
    Jagb kopierade från Sonys twitter och dom har gått ut med den 26 januari iaf...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-03 00:39:12 följande:
    Btw vart har mona varit ikväll? Har hon varit inne något så här sent på kvällskvisten? Efter klockan 21 alltså?
    Jag skrev vid 22 att jag skulle gå in och bada och sen lägga mig...
    Men jag gick och la mig istället
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 14:02:48 följande:
    Här är det heller ingen i familjen som tagit någon svinisspruta, och inte ska vi göra det heller!!
    Har inte heller tagit den, mest för att jag INTE tänker stå och köa i 1-2 timmar med barnen. sen känns den inte helt säker eftersom den inte är testad oredntligt...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 18:55:56 följande:
    Ursäkta mitt tjat nu... Men FORTFARANDE COMING SOON på hemsidan!!! VI är snart inne på FJÄRDE december, och inte ett knyst information om vad som står på... jag tycker det är otroligt dålig stil.
    Ja jag såg det :-/. Hoppades ju att det skulle ha hänt nått när jag uppdaterade sidan. Men som vanligt, inget alls....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 20:03:08 följande:
    Nej, efter att ha läst så mycket om vad den innehåller, vilka biverkningar den KAN ge, ovetskapen om hur den påverkas oss och våra barn i längden, hur personer som arbetar på fabrikerna där vaccinet framställs och flera läkare väljer att inte vaccinera sig själva och sina barn pga riskerna. Nej, då känns det inte speciellt säkert. Det är inte större chans att dö av svinis än det är av vanliga sässongsinfluensan, ändå är folk hysteriska och tror att dom ska dö. Varför? Jo för att allt blåses upp så att folk ska ta vaccinet så att SAMMHÄLLET inte ska förlora pengar när många blir sjuka och måste stanna hemma. Det är större risk att få svinis då det smittar lättare, men absolut inte större risk att dö. Har aldrig sett på maken till hysteri för vanliga influensan, har man aldrig vaccinerat sig för sässingsinfluensan, varför börja nu? Nä, jag hoppas hellre vi får skiten och blir immuna på det naturliga sättet isf. Fast helst hoppas jag vi slipper den över huvud taget.
    Jag får hellre svinis känns det som än att vaccinera oss. Vad gör man om det muterar och vaccinet ändå inte skyddar?
    Dessutom kan man få svinis fast man är vaccinerad och man kan fortfarande sprida smittan vidare trots vaccin...
    Sen så måste man ändå vaccinera om sig om sisodär 9 månader igen...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 20:12:43 följande:
    Precis, och att vaccinera sig med ett vaccin som inte är säkert 1 gång om året, inte bara ui sig själv och sina barn vill jag inte riskera. Kolla in soldaterna i Gulf kriget!
    Jag vill deffinitivt inte riskiera att ungarna får nått skit om x antal år om det skulle visa sig att det fanns biverkningar av vaccinet.
    I dte här fallet känns det som att OM nått av barnen skulle dö av svinis så skulle man aldrig för¨låta sig själv sammtidigt OM dom skulle få nått skit efter vaccinet så skulle man inte förläåtra sig för det....
    Är ju inget som säger heller att man ens får svinis....
  • mona83

Åhh jag ska ge allt vad jag har, till denna underbara karl.
    Så han blir min för heeeela livet.....

Den äger ju fan. vilka minnen som dyker upp i huvudet på en när man hör den

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael