Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-22 22:26:55 följande:
    Jag skriver men jag tänker inte på VAD jag skriver förrens jag ser vad jag har skrivit och då ser jag att jag skrivit helt tokigt. Och hinner inte omformulera mig innan någon skrivit något.. Punkt slut. Sluta med detta det sårar mig..
    Men läser du inte dina inlägg INNAN du trycker på posta? Då kan du ju redigera sådant som kommit ut tokigt.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 22:45:28 följande:
    Det kan man ju inte göra när man har skickat här ju.. Och nej oftast så trycker jag för fort.. Men jag tycker faktiskt många kända personer tränar alldeles för hårt. Men jag tror dem får mkt press från deras make, det är dem som sätter i högsta växeln ÅT dem.. Det skulle jag aldrig tillåta om jag vore dem..
    Gör man inte? Det gör jag, och de flesta andra också tror jag. Skriver, läser igenom, sen postar... Men jag kanske är ensam.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 22:46:32 följande:
    Nej jag diskuterar aldrig (nästan) med mina vänner är inte den personen som diskuterar om saker och ting.
    Jag älskar att diskutera, argumentera och debattera. Sitter i timmar och debatterar om kvällarna i telefonen med en av mina vänner. Alla tycker ju olika, och då och då snubblar man in på ämnen som 2 personer känner väldigt starkt olika för. Det är ju då det blir kul, att få komma med sin åsikt, höra vad andra har för åsikt. Men även om man inte är en person som TYCKER OM att debattera så hamnar man ju där varje dag ändå. Det räcker ju med att man går på stan med en kompis. Din kompis ser en tröja som hon tycker är snygg, du tycker den är vrålful, inte säger du väl att den är snygg då?
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 22:51:50 följande:
    Men det känns oxå som att ni alla är emot mig, att ni är en grupp och jag är utanför. Så det känns oxå som att jag behöver försvara mig ännu mer för att ni är en grupp för ni nästan skäller på mig för att jag inte kan hålla mina åsikter, och det kan jag väl hålla med om. Men många tittar snett på mig när jag säger min åsikt och det känns som om ni oxå gör det. Så känner mej utanför.. =( Ingen ursäkt att brusa upp mig men jag ska försöka bättra mig får väl bli mitt nyårslöfte..
    Nej att vi är en grupp och du är utanför sitter ju bara i ditt eget huvud. Men det är klart att man blir lite småsur när man skriver en enkel fråga som du kan svara enkelt på men istället väljer att vända alla taggar utåt och bli arg och snäsig. Ingen bråkar i tråden, men diskutera måste man ju kunna göra. Det är ju det tråden och hela forumet är till för, och det är därför alla är här. För att diskutera.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 22:53:34 följande:
    Men det är dä att jag tittar på skärmen hela tiden då jag skriver.
    Det gör jag också. Har inga problem med att låta bli att trycka på posta innan jag läst igenom det jag skrivit ändå.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-22 22:56:00 följande:
    Jag säger ju inte att den är vrålful säger att dne inte skulle passa henne.. Sån är jag.. Och jag kan väl komma in i diskutioner oxå. Och visst har vi alla olika åsikter. Det skulle väl inte vara roligt och leva i denna värld om vi hade samma åsikt kan jag väl gissa på
    Precis, men om du vet att du inte klarar av att diskutera om en sak, låt bli helt och hållet. Istället för att skriva något som inte är igenomtänkt som du INTE vill diskutera om.
  • Ogabinne

Men va faaaaaan BROOKE!!! Jag lallar in på 7000 platsen så SNOR du den framför ögonen på mig din tjuv!!!!

• Ogabinne

Du är så rolig Sandra. En vana är inget man INTE kan bryta, alla vanor går att bryta. Missbrukare bryter mångåriga kokainmissbruk, så att vänja sig av med tabb enter är ingen svår grej.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael