Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

det är väl imorgon du ska äta igen? då passar väl en påse godis perfekt?

Brooke skrev 2009-11-30 22:59:16 följande:
    No thanks.. Det håller jag mig borta, ska hålla mig borta från chips, läsk(i alla former) och sådant. Ska bara dricka mjölk och juice.. Min mage mår inte bra just nu  :S
  • Bevabus

Drack du MJÖL???? :O

Brooke skrev 2009-11-30 23:10:09 följande:
    Ja men tog sista glaset med det idag.. Drack faktiskt mjöl till middagen idag =) Och har bara druckit ett glas med julmust.. Juice är bättre än läsk iaf.. Och om vi ska hård dra så är ALLT onyttigt..
  • Bevabus

haha ska vi ta å räkna upp allt som har socker i sig så kommer du svälta ihjäl och dö, frukt har också socker i sig! fruktsocker! du kommer inte undan det!
    Mörk choklad är nyttigt i en viss mängd! Får en faktiskt att må bättre många gånger.

Brooke skrev 2009-11-30 23:15:34 följande:
    Och varför är inte mörk choklad onyttigt?? Det har socker i sig
  • Bevabus

Kan man det? Näe, det gör aldrig jag.

Brooke skrev 2009-11-30 23:16:58 följande:
    MJÖLK! Man kan faktiskt missa en bokstav
  • Bevabus

det var ju det jag just sa!

Brooke skrev 2009-11-30 23:18:44 följande:
    ja men man kan aldrig sluta med socker helt och hellet och det är inte min plan heller..
  • Bevabus

we like porriga ämnen men sandra kanske don't?

BooBoo skrev 2009-11-30 23:19:32 följande:
    Dels för att det innehåller massa porriga ämnen.. En njutning för hälsan. För min hälsa Klart den innehåller socker..
  • Bevabus

men BooBoo...du kan ju inte sätta barnen ensamma framför en film sådär, det är väl inge nyttigt? Frisk luft och spring i benen ska de väl ha?????

BooBoo skrev 2009-11-30 23:24:43 följande:
    En bit mörk choklad till kaffet.. Sen kommer mannen hem på lunch. Full rulle på toan. Barnen sätter man framför film.. DÅ har man fått sin dagliga motion..
  • Bevabus

jag är också alldeles för pigg, ändå så är jag för trött för att göra nåt vettigt
    hjälp..vågar du gå ut den här tiden på dygnet, håller faktiskt med dig om att det vore skönt med en promenix nu men tänk så kommer det spöken? :O

BooBoo skrev 2009-11-30 23:44:21 följande:
    INGEN får sova nu...Jaghar sovit två lurar idag.. Jag är så pigg...Kanske kan gå ut o gå..
  • Bevabus

"jodelahiihoo, mamma!"

Ogabinne skrev 2009-11-30 23:47:07 följande:
    Jag skulle också vilja gå ut på nattprommis. Ungarna klarar sig väl. De kan väl joddla om de vill nått.
  • Bevabus

ah just ja, du har ju en säkerhetsvakt med dig min kanin funkar inte på samma sätt...

BooBoo skrev 2009-11-30 23:48:50 följande:
    Går med vovven..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael