• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:06:09 följande:
    Nä, det blir nog inget.
    Ne och det är så jävla typiskt nu när jag slipper vägskatten på bilen, ställde av den eftersom jag inte kommer kunna använda den...
    Så nu kände jag liksom att jag helt plötsligt vart det 2000 mer månaden som kommer. Innan kände jag att månaden som kommer skulle bli skit :-/.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:13:52 följande:
    Äh, jag har haft alla märken o kan säga att ingen hållt eller varit bättre än den andre. Det är samma skit alltihopa!
    Nja kanske inte, säkert jag som så isnöad på SE . Skulle aldrig köpa samsung eller Nokia heller
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:20:17 följande:
    Min förra SE gick sönder efter en drop i marken. I flera delar alltså. Min nuvarande, Nokia N95, ja den läste du ju kanske om innan, och den är 1,5 år gammal. Den har ingen täckning i min lägenhet. Samtalen bryts hela tiden. BARA i min lägenhet, och ingan annan som är hos oss har det problemet. Så, nu kör vi nästa märke. Tacka vet jag gamla hederliga Nokia 3310. Den kunde man slänga i väggen, tappa i havet eller va fasen som helst, den hängde alltid med i vått och torrt!
    Om du visste hur många ggr mina ungar slängt min SE i golvet och den håller.
    Likaså min gamla, den vart glapp i laddningen iofs. Men annars funkar den. Eller ja. Ungarna har låst den....
    Har nog bara haft en Nokia, den vart helt svart en kväll och la bara av. Då hade jag inga barn...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:15:13 följande:
    Ja visst är det skit! Så jävla dåligt o jag är så trött på skiten att jag inte orkar bry mig mer... låter sparpengarna sitta kvar så länge det går men är det kris så skiter jag i det och plocka ur dom... Känns som att i denna takten hinner man få pengar igen innan det blir något biljettsläpp...
    Jag har en 100ing kvar på kontot, men planerar att låna från barnens sparkonto ifall det släpps biljetter. Men jag börjar känna att jag mer och mer drar mig åt att betsälla ett par Killer Queen biljetter istället så man inte missar dom biljetterna om dom här inte släpper sina snart....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:22:08 följande:
    Något jag tycte lät kul med denna var att man kan antingen skriva på tangenterna, eller med en penna. Skriver man med pennan så skriver man som vanligt som om man skriver på papper, så känner telefonen igen vilka bokstäver det är och fyller i rätt! Det kan ju va coolt!
    Då vart jag lite mera skeptiskt till Lg telefonen, men inte jag som ska ha den
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:30:33 följande:
    Haha ja, det är nog som jag sa innan. Same shit allihopa. Och ju nyare de är, ju sämre kvalite...
    Jo så är det nog, min är året i jan...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:33:11 följande:
    Det förstår jag... tråkigt o bli utan båda... Jag hade en tusing sparat innan, men har nallat ner dom till 700 nu tror jag... ville ha lite marginaler, man vet aldrig om det tillkommer andra kostnader när man bokar biljetten.
    Jag hade oxå tänkt sparat undan en 1000 till den där konserten, men nu är jag glad att jag inte kunde det. Hade inte haft nåra pengar kvar av den ändå i slutändan.

Känns så surt när man har längtat efter dom där biljetterna så händer det inte ett dugg :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:33:57 följande:
    Fast det är ingen typiskt för LG. Det finns på de flesta nya touchtelefoner nu.
    Hmm, ingen av dom touch jag har sett....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-08 19:35:46 följande:
    Hmm, ingen av dom touch jag har sett....
    Men skit samma, inte jag som ska ha den som sagt....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael