Inlägg från: Brooke
|
-
TOVE åkte ut när det var CALLE som skulle åka ut.. Svenska folket kan inte rösta... Dem kan ingenting om MUSIK! BLÄ!BooBoo skrev 2009-12-04 23:10:20 följande:Isch! Westlife Såg på fejjan att Tove.. Eller var det Erik.. åkte ut o alla var SÅÅÅÅ upprörda -
-
Nej men jag ska gå å titta klart på 21 Jump Street avsnittet jag tittar på sen ska jag sova.. blev ju väckt av pappa och idioterna Mr Hantverkare i morse.BooBoo skrev 2009-12-04 23:52:50 följande:ska fixa lite nudlar...SOVER ALLA ANDRA ELLER? -
Nej tack.. Jag är trött. Kan knappt hålla ögonen öppna =( Ska följa med mamma och pappa och köpa julklappar i morgon =) så ska upp tidigt. FÖrsöka iaf..BooBoo skrev 2009-12-04 23:57:58 följande:Men stanna o ät lite nudlar med mig -
Pappa ringde mig 7:30 som jag sa tidigare idag..BooBoo skrev 2009-12-05 00:01:18 följande:Hur tidigt dåååå?
Gonatt -
haha, va roligt.. Smart din son är :POgabinne skrev 2009-12-05 12:37:25 följande:Jag börjar ge upp hoppet. Känns som att det inte lär ske inom det närmsta... Är på god väg att plocka ut mina sparade biljettpengar. Har redan nallat lite lite på dom... är asfattig, dom pengarna skulle behövas... MEN, tar jag ut dom kan jag lova att biljetterna släpps dagen efter... suck... om man ändå kunde få veta ett datum. Blir det denna månaden eller inte? Här blev det ordentlig sovmorgon idag. Vaknade kl 10.40. Aaaaah. Så najs! Och storebror satt som ett ljus framför barnkanalen. Berättade för honom att jag hade dröm att miljoner spindlar kröp över mina fötter och hur mkt jag än försökte trampa på dom så gick det inte. Då svarade han "Men mamma, det var jag som killade dig under fötterna för att du skulle vakna". -
Jävla idioter på Antikskiten..
Får ett mejl som det står
"Hej Sandra !
Jag skall försöka att ringa till Posten på måndag och se om vi kan göra
detta åt dig.
Kontaktar dig på måndag.
Tom"
Sen får jag
"Hej Sandra !¨
Vi har nu fått in ex av Moonwalk(orginalupplagan). Denna kan vi skicka
till dig på Måndag. Ett unikt exemplar som normalt kostar avsevärt mer.
Hälsningar,
Tom"
Sen får jag
"Hej Sandra !
Detta är den svenska boken.
Hälsningar,
Tom"
Snacka om att dem INTE vill ge tillbaka mina pengar, dem vill verkligen skicka mig boken... Men jag har redan boken och jag vill inte ha den svenska boken...Om jag vill ha det senare så kan jag köpa den senare..
-
Man borde få blödning och att i samband med blödningen kommer bebben ut. Men om du inte har fått det så kanske den inte har dött.BooBoo skrev 2009-12-05 18:58:44 följande:Har tid hos bm på måndag.. Kanske kan be henne lyssna på hjärtat. Bebisens. Vet inte om kotten är för liten ..Tänkte jag skulle fixa tid för UL snart oxo... Men om kotten .. dött.. så borde man väl kankse märkt de.. blödningar.. eller nåt... hmm..
Men man vet ju aldrig. Bra att du har tid hos BM på måndag, hoppas pyret inte har dött =(
Vi får hålla tummarna iaf.. -
Det där med att han ska ringa så skrev jag att det är DEM som ska ringa eftersom dem har kollinummret och inte jag..BooBoo skrev 2009-12-05 19:05:33 följande:Vad svara du på detta då?Hoppas du får dina pengar..
Och sen när han skrev att dem hade fått in moonwalk (orginaluppslag) så sa jag att jag redan har skaffat mig den engelska och vill helst ha pengarna. -
ja jag vet det var ju därför jag skrev att man aldrig vet.BooBoo skrev 2009-12-05 19:12:40 följande:Jo.. Men de finns de som inte alls vetat om att bebis dött förns dom vart på UL..