• mona83

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-08 21:48:45 följande:
    Här är en länk till den intervjun

föär det måste jag ju kolla
    Meh, det fanns ju bara en del av den :-/
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 21:56:49 följande:
    www.frida.se/forum/trad.php&page=1Här kan ni se deras inlägg, det är en som frågar hur han blev vit.. Jag blev irriterad och sur på dem så jag skrev en jävla massa =) försvarar honom
    Dom är så okunninga det är därför dom inte kan ta att dom faktkist hade fel
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 21:59:54 följande:
    MONA det är ju Hell's Kitchen nu!
    Japp, jag tittar
  • mona83

Men suck vilka jävla puckon det existerar på vår jord.

En mamma som predikar om andningslarm....

Var en mamma som skrev om sitt barn som är obotligt sjuk och vart stressad av att ha ett sånt där larm....

Då skriver den där mamman att då skulle hon verkligenb ha ett sånt larm så att inte barnet slutade att andas.

Man bara hallå, nån vaken.... Obotligt sjuk betyder väl just att man typ ska sluta andas i förtid, eller? Man kan ju inte hålla en sjuk person i liv hur länge som helst....

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 22:13:14 följande:
    Nej jag om någon på den sidan vet vad fan jag pratar om, jag har snackat med er från DAG ett typ då den första tråden startades och dessutom har jag LÄST allt om MJ..

vem tkr du ska finna? Kevin, Dave eller April? eller va hon heter.. Jag hejar på Kevin och Dave =)
    Ja man är lite av ett Mj proffs nu Känns nästan som man kände honom .

Jag tycker han Dave, vvilken kämpe med sin arm genom nästan hela programet
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-08 22:29:10 följande:
    Godnatt alla!!O hejja Dave.. Vem han nu är
    En ganska snygg karl i Hell´s kitchen som typ varit gipsad i ena armen hela serien igenom och dom är 3 st kvar....
    Fattar inte att han klarar av det...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-08 22:29:10 följande:
    Godnatt alla!!O hejja Dave.. Vem han nu är
    Go natt förresten
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-08 22:36:17 följande:
    Nja, dem är mellan 14-16 typ.. Men dem beter sig att vara 6

Ja i stort sätt har jag gjort det :O

Ja faktiskt...Ja dave är riktigt bra han kämpar verkligen med sin arm, men vad har han egentligen gjort med den förbaskade armen?
    Dom rengjorde ju nån brandbil eller nått i början av serien, den andra killen gjorde illa sitt ben då med.
    Dave fick nån spricka i armen eller nått sånt... Såg aldrig riktigt vad som hände.
  • mona83

Jag har sett från avsnitt 1 den här säsongen, men missade ändå vad som hände. Tror det gick så fort eftersom det vart 2 skadade då. Men dom två är dom som är kvar nu . Men jag tror den andra killen bara stukade foten eller näått så det går ju över väldigt fort då...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael