• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-09 00:16:57 följande:
    joo du sa det =) hehe.. Hatar såna skitsaker.. Man måste verkligen komma på en viss låt och bla bla bla.. blä
    Ja och speciellt när det är en rad man kommer på. sen ligger man och grubblar på det och kan inte somna.... Så tänkte at går jag upp och tar reda på vad låten heter så somnar jag fortare sen.

Häng med på party var det som jag funderade på ifall nån undrar...

Och nu ska jag lägga mig igen och hoppas på att det inte blir nån mera brainstorm igen för den här natten...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 00:20:39 följande:
    haha ja om du har tur så blir det inget mer.. Gonatt.
    Blev inget mera brain stormande sen, somnade strax efter halv 1 och jag vill ha natt än....
    Skönt att Tobias är ledig i morron, ska jag ta sovmorron iaf
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 15:27:31 följande:
    men tråkmåns.. Jag försöker hålla liv i tråden men inte alls så lätt när ingen annan skriver=( BUHU
    Men det är ju liv i den fast det är mindre liv i den på dagen. Ingen konstigt med det.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-09 19:48:26 följande:
    Nej, och man märker också att julen närmar sig. Man blir lite stressad, och så vintertröttheten..
    Ja det märks verkligen. Så mkt som ska göras på bara 2 veckor.....

Min vintertrötthet beror på det där jäkla blod/järnvärdet och jag är inte ens gravid .
    BooBoo äter du järn?
    Om du inte gör det så förklarar det ju varför JAG måste göra det, jag gör det istället för dig då :-/
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 19:53:04 följande:
    jag vill ha JULAFTON nu!! haha vill träffa alla, inte minst sagt mina två äldsta kusiner och min ingifta morbror.
    Jag vill ha julafton för då är jag inte pank längre
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-09 19:57:17 följande:
    Julafton är jag pank. Alltid! Jävla dyr högtid.
    M;en du har ju precis fått pengar då ju :-O. Får du inte alla pengar innan jul?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-09 19:59:57 följande:
    ja jag är nästan oxå pank.. :S

haha.. ja det är ju dä.. Speciellt om man har barn eller om man kanske har mindre syskon..
    Jag har ca 70 kr kvar som ska räcka till blöjor och helst till kattsand. Hur lyckas man med det?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-09 20:00:16 följande:
    Du menar dom pengarna som ska gå till julklappar, maten och all annan skit. Ja de kommer innan jul, och tar slut lika fort.
    Men efter jul då?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-09 20:08:54 följande:
    Nopp! Inge järn.. ÄN! Har fått äta järn med både Ville o Puma i magen.. Kommer förmodligen bli så denna gng oxo.. Vill inte..
    Men du kommer ju slippa, det är därför jag äter järn. Menar av vilken anledning käkar jag det? Jag är inte gravid. så ja, det måste finnas en anledning till det
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael