Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-26 00:16:17 följande:
    För att inte tala om svanskotan... Ouch!
    Ja fy! O värst är väl när man har en sån där riktig kolsyrerap på väg o alla alienbebisar börjar ploppa ut. Nej se det försöker jag mig inte på igen, här byter vi trosor innan vi rapar. Det säkra före det osäkra.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:17:45 följande:
    Vi måste sjunga oxo.. The hills are alive... hahaha Kanske ska göka ikväll då
    Jag med. Eller vänta. Jag är ju nucka sen 2,5 år tillbaka. Jävlar, var det så länge sen! Kanske rent av blitt oskuld igen!?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:19:48 följande:
    Fatta schyssta ljudefekter om du rapar o sitter på toan samtidigt som aliena kommer ut.. sssssschwiiing
    Brrrrrrrrrrpscwiiiiiiiiingskååååål!!!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:20:38 följande:
    Yepp Fram med dongen!
    Nej hujeda mig, ska det va ska det va äkta, annars kan de va.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:21:38 följande:
    Okej.. Vem fan har sagt att JAG har en turkos vårta på MIN näsa? Var det du Brooke?
    Nu flippa hon totalt. Fram med psyktröjan någon!!!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-26 00:21:58 följande:
    Oh no, jag har blitt oskuld igen . 3 år sen jag vart nucka ju
    Tack! Då slapp jag vara ensam! Konstigt nog efter så lång tid så bryr man sig inte längre, det är som om sex inte längre existerar i ens hjärna! Sen när man väl är på att då plötsligt vill man ha de igen igen igen!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:22:12 följande:
    Like a virgin... woooow!
    ...touched for the very first tiiiiiime!!!! *lallar iväg till booboos donlåda*
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-26 00:24:16 följande:
    Gah! Funkar det med bandage tro...
    Jag har inget bandage. Toapapper? Vi kanske kan filma en uppföljare till mumien. Tänk bara, inlindad i toapapper, schwiiiiiingande ut rapande alienungar med en dong i ena näven sjungandes like a virgin. Jag tror är något stort på spåret här!
  • Ogabinne
    Ogabinne skrev 2009-12-26 00:24:17 följande:
    ...touched for the very first tiiiiiime!!!! *lallar iväg till booboos donlåda*
    DONGlåda, booboos donglåda lallar jag till. Fast man kanske kan hitta sig en liten Don Juan i sin Donlåda?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-26 00:26:42 följande:
    I början var det en väldig omställning, men nu ja nu tänker man aldrig på den biten.
    Nej det är märkligt hur kroppen stänger av suget efter det man inte får.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael