• mona83

All we want for Christmas is Michael

Hmm har tv400 en star wars serie eller? dom gjorde reklam om klonerna anfalller eller nått sånt och att det går på måndagar. Jag som trodde star wars var en film

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-10 21:14:50 följande:
    Det är du säääääkert Mona You just keep on dreaming!
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:15:33 följande:
    yepp yepp.. O lite salt o peppar på de YAMMI!
    Tror du katterna käkar då?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-10 21:17:13 följande:
    Garanterat lika gott som när jag gjorde stuvade makaroner utan mjöl. Jag vägrade inse att det inte skulle funka, DET SKA BLI STUVADE MAKARONER o jag rörde o rörde. Det blev till slut makaronsoppa i mjölk med sockersmak.
    Här lagas det aldrig stuvvade makaroner...
    När lilla syrran föddes så fick hon nån dille att hon bara åt stuvade makaroner. Så varje gång vi skulle äta makaroner vart det stuvade makaroner, så höll det på ett par år. Och ja ni kan ju tänka er att jag tröttnade på stuvade makaroner och kan inte äta det idag.
    Fast nu vart jag nog lite sugen på att pröva nån dag iaf.... Ungarna skulle ju iaf äta fast deras mamma kanske inte skulle det
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:24:23 följande:
    Ha i liten riven ost så
    Om jag hade det så skulle jag inte slösa det på katterna, då skulle jag göra nåra toast till mig i toastern
    Jag kan vara rätt ego mellan varven

Men just nu ekar det typ tomt i både kyl och frys och en vecka kvar till barnbidrag :-/
  • mona83

Men om man använder matlagningsvin, kan ungarna äta maten då. Tänkte på alkohol... Vart köper man sånt då? Vart lite sugen att testa.

Varför visste inte jag att sånt fanns?

• mona83

Neeee man kasnke ska lägga sig och hoppas på att man somnar oxå, måste ju upp kl 6 i morron bitti

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:34:25 följande:
    Brukar stå vid matoljorna...Matlagningsvin kan ungarna äta. Och mina har även ätit maten med vanligt vin.. Alkoholen kokar bort.
    Är det dyrt då?
    Jag fattar ju att den röda är till mörk sås och den vita till ljus sås....
  • mona83

ne nu säger jag go natt och hoppas på att somna, men jag tror inte det. För jag känbner mig inte trött

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael