-
Försäka känns det ju som dom kan göra men det känns inte som dom är nånting utan Michael.... Tror inte dom hade blivit lika stora utan Michael....BooBoo skrev 2009-12-11 12:44:49 följande:changeClass(); -
Jag fick göra ett i v15, jag är en sån mamma som väntar så länge med att gå på inskrivning till mvc. Men min bm trodde jag var i v 18 då...Så hon ville se hur långt gången jag var....BooBoo skrev 2009-12-11 16:27:48 följande:Spelar ingen roll sa dom. Detär i v17 man kollar längden o sådant. Dom sa nåt sånt.. Tycker altlid att dom är så kyliga. När jag ringde med Ville i magen så var jag så glad men kvinnan i luren bara pajade min dag med sin kyliga röst.. De finns ju de som gör UL jättetidigt.. Långt innan v17 ..
Annars hade jag snällt fått vänta tills v 18... Tråkigt nog -
Lucian på dagis var fin i morse
. En av Tobias dagis kompisar var så nervös att han spydde stackarn. En av killarna framför han bara oj nu vart jag smutsig
-
Sen när vi kom hem till mamma och dom efter lucian då kollade jag syrrans marsvin, han har varit lite hängig sista dagarna och inte riktigt velat äta själv. Så vi har gett honom med sked, antingen blir dom pigga eller så är det oftats försent och det går åt det andra hållet.
I morse var han jätte dålig, orkade inte gå. Mitt mamma hjärta sa åt mig att han kunde ju inte ligga där i buren helt själv och vara hungrig.
Så jag löste upp lite pellets och tog honom och gav honom lite grann, men han svalde inte ens. Så jag satt med honom ett tag i knät. Leah satt och klappade lite på honom hon med.
Så jag sa det att hoppas det går fort för honom nu....
När jag kollade honom nån timme senare så var han borta.....
Men det marsvinet kan max ha varit 2-3 år gammalt.... -
Nej nu ska jag ta ioch sätta fart och städa... Så tråkigt
-
Ne fan, skita i den där Tribute grejen och boka biljeter till Killer Queen istället....
-
Man tyckte ju lite synd om killen som spydde....Bevabus skrev 2009-12-11 18:45:29 följande:hahaha nej men oj
Men fröknarna sköte det jätte smidigt och fanns tydligen som inte ens såg att han spydde eller att dom torkade. Men däremot hade hört när killen framför hade sagt att han vart smutsig. Fick antagligen lite stänk på sig. Fröknarna hade visst försökt få honom att lämna lucia tåget så dom kunde ta reda på honom med, men det behövdes inte tyckte han. För han vart ju bara lite smutsig
-
Verkligen...Bevabus skrev 2009-12-11 18:50:11 följande:haha gulligt på ett underligt sätt -
Åh vad sugen jag blev på att se Labamba nu när jag lyssnar på Ritchie Valens...
-
Ja jag tyckte dte jag med. Såg aldrig när det hände,stod så långt bort för en viss dam inte ville sitta still och kolla.BooBoo skrev 2009-12-11 19:50:09 följande:Men ooow Stackarn!
Men jag såg när mamman hämtade hans ytterkläder och personalen började att hämta papper att torka med.
Sen berättade mamma och dom att killen framför honom hade sagt att han hade blivit lite smutsig....
Men det sköttes snyggt och diskret alltihopa....