• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-11 19:51:54 följande:
    Åååååååååh!! Den var inte igår...
    Nej nu var det ett bra tag sen.... Har ju den hemma....
    Måste staffa Buddy Holly story oxå... Finns på Cdon
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-11 23:02:20 följande:
    Har alla fredagsmys eller?
    Jag kollar på en dokumentär på History, Elvis-familjen Presley berättar....

Det är så mkt man verkligen känner igen från Elvis & me, speciellt i början när dom träffas och så. Men i Elvis &me är det ju inte så mkt med där det går utför för honom.

Det hög verkligen till i hjärtat när dom spelade Always on my mind .

Läskigt att se honom i slutet, man kan inte fatta att han gjorde så mot sig själv
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-11 19:58:08 följande:
    wow! Ja den vore grym att ha..My peggy suuuuue
    Jag bjöd på den på tradera i samma veva som jag vann La Bamba, men så kollade jag upp om det fanns på cdon. Så klart gjorde den det och den hade blivit billigare från cdon.
    Så när samma säljare la ut Buddy Holly story kollade jag upp den på cdon först och bjöd bara upp så mkt som den kostade på cdon och jag vann den inte...

Lyssnade lite på Buddy Holly förut innan jag vart sugen på lite Ritchie Valens....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-11 23:26:54 följande:
    Jag kollar på en dokumentär på History, Elvis-familjen Presley berättar....Det är så mkt man verkligen känner igen från Elvis & me, speciellt i början när dom träffas och så. Men i Elvis &me är det ju inte så mkt med där det går utför för honom. Det hög verkligen till i hjärtat när dom spelade Always on my mind . Läskigt att se honom i slutet, man kan inte fatta att han gjorde så mot sig själv
    Nu kom jag och tänka på nått som dom sa i dokumentären. Elvis tyckte inte att medicinen var droger eftersom läkare skrev ut dom.
    Han var emot droger som man köpte på gatan.

Så kom jag och tänka på Mj nu... Han trodde ju inte att sin medicin var farlig eftersom det var läkare som skrev ut dom....

Snacka om att en del läkare kan kan vilseleda personer.

Slutet när Cilla sa att hon skulle försvara Elvis ända tills hon dog, hennes föräldrar var med oxå och fick frågan om hur dom reagerade när han dog, hennes mamma satt med tårar i ögonen . Cillas pappa var heller inte mkt med när den frågan kom upp.
    Jag fattade det som att dom inte alls gillade Elvis....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-11 23:43:58 följande:
    Alltså, varför kan jag inte gå in på ellos. När jag trycker på något där inne låser sig hela jävla datorn...
    Vad skumt, jag brukar ju kolla på Ellos på nätet.
    Däremot kan jag inte beställa därifrån via webben. Det funkar aldrig. Antingen så är mitt personnr ogilligt eller så när man fyllt i allt och tryckt på fortsätt så kommer man tillbaka till den sidan och får skriva om allt igen... Men man kommer ändå ingen vart....
  • mona83

Nej nu ska jag lägga mig, var färdig att lägga mig redan efter Bompa.
    Men mamma och dom kom över och det var tur för annars hade jag missat Elvis dokumentären

Bevan... Du som sa att Elvis & me inte riktigt var rättvis mot Elvis då hans romantiska sida inte var med bla...
    Cilla pratade mkt om hur han var, att han var mkt som ett barn, hittade på väldigt tokigt roliga saker. Även hur han friade till henne osv.

• mona83

Nej nu kallar sängen, Moooona vart är du kooom och lägg dig, kl är mkt nu!!!

Lika bra att lyda innan barnen vaknar

God natt

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-12 01:10:05 följande:
    Så var det. Jag pratade om det tidigare i tråden också, om att MJ:s beroende liknade MJ:s...tråkigt med sant att det är så.Hennes föräldrar gillar inte Elvis ifrån början för de tyckte han hade dåligt inflytande på de unga flickorna. Men sen träffade dem ju honom och upptäckte att han var jättegullig Var det "Elvis and the Presleys" du tittade på?
    Japp det var den jag kollade på
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-12 10:25:53 följande:
    Jag har den som affisch... men den ligger fortfarande i sin rulle. God morgon på er!
    Ja eller hur!? Inte... Trodde jag skulle strypa Tobias nyss... Så jävla nära kan jag säga....

Den ena springer och sliter av sig kläderna i samma takt som dom kommer på och den andre skriker som en liten jävla bebis för att han ska gå på pottan och ta på sig sina jävla kalsonger. Och han ska ALLTID stå och skrika en i ansiktet...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael