-
Ja, ibland är det skönt att kunna tillfälligt plocka bort någon man inte har lust med. Man kan ju faktiskt inte ha lust att prata med allt och alla bar för att man råkar ha msn.Bevabus skrev 2009-12-26 23:46:04 följande:ahaa nice
-
Nu knoppar jag också. Tjing tjing!!
-
Helluuuuuu!!! Sovmorgon fick jag idag. Mamma ringde 11.20, jag trodde aldrig klockan var så mycket. Så när jag frågade vad är klockan och hon svarade att vi är ju på väg, yrade jag Jaaa jag ÄR färdig!!
Fika o korv hos morfar idag, lillebror fick sig en känga av morfars kontorstol som slängde av honom in i sängen så nu har han ett fett jack under hakan, man såg in till köttet och det vita fettet.. uuuh...
Laddat med geisha, det blir bad och mys när kidsen somnat. Vilket jag tycker de kan göra nu, men de tycker nog inte som jag.
-
Blir också rätt chockad! Skulle barn ha en egen vilja? Va?? Sen när då?Bevabus skrev 2009-12-27 16:56:18 följande:VA!? Menar du att dem inte tycker samma sak som du??? Det måste vara första gången det någonsin händer med barn! Har man hört på maken....
-
WIIIIIIIIHUUUUUUUUUU!!!!!Bevabus skrev 2009-12-27 16:59:25 följande:JAAAAAA!! JA! JA! JA!!!!! Min betalning har godkänts och MJ-bagen kommer skickas inom 24 timmar
-
När ska du gå på bio Bev? Idag?
-
Ah okej. Skoj!Bevabus skrev 2009-12-27 17:15:40 följande:Lördag
Vi skulle sett Alvin o gänget i fredags, men platserna var slut. Så vi skulle sett den idag, men platserna var slut. Vi får väl se när det finns plats för oss.
-
Stenåldersfasoner. Nu för tiden ska barn säga ja och amen, annars blir det riset.BooBoo skrev 2009-12-27 17:08:19 följande:typ sen 1100-talet.. eller nåt...
-
I morgon flyttar min älskade favoritmoster och kusin 30 mil från Varberg hit. Kanske ingen bryr sig men jag är skitglad!
Min släkt är skit, men hon är underbar. Ska bli så mysigt att få hem henne o kusinen. =) -
Bröllopsfixaren, Bodyguard och Underbar och älskad av alla. Fan vad jobbigt det blev nu då.