All we want for Christmas is Michael
Här är det små små flingor som kommer men det snöar på ganska bra...
Här är det små små flingor som kommer men det snöar på ganska bra...
Jag gillar inte att det ska snöa och det kommer en massa för att sen töa bort bara 2 dagar senare och bli så jäkla blött ute... Skillnad om det låg kvar...
Sen så ser man inte vart isen är heller, har en tendens att gå och halka omkull.
Gjorde det en gång på julaftonsmorronen och jag var då höggravid med Tobias
.
Vintern innan det var jag oxå gravid och gick och halkade omkull ett antal ggr, men en gången blev det ju inget med den grav. Mådde så dåligt då så jag är lite glad över det idag. Trots att man faktkist ibland undrar vad det hade blivit för en liten person...
Nu har det visst slutat, så lär inte bli så mkt snö här iaf. Är bara så det täcker marken lite. Man ser att det har snöat...
Jag kommer inte få vara barnledig en dag under jul/nyår.
Frågade mamma och min moster om dom inte kunde ta mina ungar bara en natt så jag fick lite sovmorron... Känner att jag verkligen behöver få sova ut en dag, bara en dag. Det är allt jag ber om...
Men min moster bara, jag ska vara barnvakt när du åker båt den 10de jan....
Jag försökte med att där får man ju ingen sovmorron. Man sover ju piss illa i dom sängarna även på fyllan...
Men det var tvärstopp.... Dom är lediga hela julen. Mamma får jullov efter skolans läsår och är därför ledig hela jullovet....
Nej nu ska jag iaf lägga mig. Har varit trött sen kl 9 men tog ett bad istället för att lägga mig....
Spelar ingen roll att jag lagt mig och faktkist somnat vid 22 nu ett par ggr dom sista dagarna, jag är skit trött när jag vaknar ändå
go natt