• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-14 17:31:03 följande:
    Ja men det vet jag. Men fem är ju helt absurt, det är helt annorlunda med nyfödda för dem har ju inte fått in någon rutin men man tkr ju att barn som har blivit några år borde ju sova tills man ska upp :O
    En bebis sover MER än ett barn som är 2-5 år gammalt. Iaf gjorde Tobias det.
    Så länge han var nöjd dvs så länge han var mätt sov han. Bara upp göra en flarra mitt i natten och sen sov han igen, upp på morron göra en ny flarra och sen sov han igen. Kl 10 på morron gick vi upp.
    Nu går vi upp runt 7 för då ska man vakna, händer att jag hör honom tidigare oxå. Men Tobias är så medgörlig att han ligger kvar i sängen tom somnar om jag säger att det är natt än
    Leah däremot skulle ALDRIG få för sig att stanna kvar eller somna om. Så det är tur hon ä'r i en gallerbur
  • mona83

Min hals säger glass, men mitt konto säger pank

Nu är förkylningen verkligen här, känner det i halsen. Inte så mkt i näsan ännu. Så det ser ut som om Tobias har börjat sin julledighet en vecka för tidigt.
    Han är lika förkyld han, fast på honom så rinner näsan + att han har ont i halsen.
    Leah hon är täppt och har ont i halsen....

För en gångs skull är vi förkylda samtidigt....
    Blir det mkt c-vitamin här

• mona83

Jävla skit bussar och tåg

Finns ju inga tåg hem från Norrköping om jag vill se Killer Queen

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:32:01 följande:
    Det finns billig fin glass
    Ja jag brukar köra med Euroshopper, 10 kr för 2 l. Men jag har bara 8 kr
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-14 19:42:14 följande:
    Det gör hon ju! Hon är värre än jag!Jag håller mig till 34-åringar men Brooke blir ju kontaktad på nätet av 50-åringar och äldre! Det är väl lika bra att hon går i pension tillsammans med dem på direkten!
    Jag och Brooke har faktkist en Gubbklubb
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:49:28 följande:
    ow! Du får göra hemmagjors isglass
    Då måste man väl typ ha jouce eller nått oxå?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:51:09 följande:
    JAG VISSTE DE
    Men inte en sån Gubbklubb.... VågaVägraGubbar....

Ni minns väl att det var en på msn som erbjöd sig att vara spermadonator osv.... Oxå gubbe.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-14 19:54:13 följande:
    Du tycker ju att MJ är het o sexig som 45+ .. Så.. Tänk om det är en lite MJ bakom skärmen
    Då skulle inte jag tacka nej
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-14 19:55:56 följande:
    Ohh han kom jag ihåg..
    Inte nsackat nått med honom sen han skrev att han tänkte på mig när hanj tog en handtralla :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-14 20:00:32 följande:
    Jag tror jag ska ta grodan till vetrinären...  och några honfiskar.. eller kankse hanorna.. Knipsa bollarna..
    Jag fixar det billigt, har sett hur man kastrerar en hingst.
    Du får för halva priset av vad det kostar att göra det hos vetten
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael