Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

ah jo tjena som att det skulle hända

BooBoo skrev 2009-12-05 18:55:30 följande:
    du får skippa konrad och gå ut på pubarna där de lite äldre hänger
  • Bevabus

Ja jag tror du borde ha märkt det då. Va bra att du har en tid så snart, så får du besked fort. Inge kul att gå och oroa sig över sånt! :/
    Oftast så fryser man mycket när ett barn dör i magen, men det är ju jättesvårt att avgöra för dig nu när du varit sjuk. Man fryser ju ofta då med. Och så blöder man ju oftast också som sagt.
    Men du kan väl inte känna några sparkar såhär tidigt än va?

BooBoo skrev 2009-12-05 18:58:44 följande:
    Har tid hos bm på måndag.. Kanske kan be henne lyssna på hjärtat. Bebisens. Vet inte om kotten är för liten ..Tänkte jag skulle fixa tid för UL snart oxo... Men om kotten .. dött.. så borde man väl kankse märkt de.. blödningar.. eller nåt... hmm..
  • Bevabus

Jag tror nog att vi kommer BEHÖVA en drink innan transorna

BooBoo skrev 2009-12-05 19:00:05 följande:
    hahahahahahaha Vi kan ta en drink innan transorna, haha
  • Bevabus

Aa jag tror som sagt inte att det är nåt allvarligt inte för att jag är en läkare, men nu när du har varit sjuk så är det ju inge konstigt att du känner dig underlig.
    Hoppas du får känna dig lugnare efter att ha träffat läkaren!

BooBoo skrev 2009-12-05 19:04:32 följande:
    Ja frysit har jag gjort som bara den. Men bara febrig o jävlig... Jag brukar känna sparkar runt v15-17 .. Är i v13 nu..Förmodligen så känner jag nog bara som jag gör för jag bara sovit o knappt ätit nå fast föda.. Klart man känner sig tom då...
  • Bevabus

Får ni inte varmt vatten i duschen så länge?

BooBoo skrev 2009-12-05 19:07:20 följande:
    Jag vill ta en dusch.. Jag luktar bränt rostat bröd..Nu skulle ja önska att vi hade en 300 liter varmvattenberedare o inte 30 liter.. Jag vill duscha läääääänge
  • Bevabus

Aa det var drygt :/ duscha länge är ju så skönt

BooBoo skrev 2009-12-05 19:14:05 följande:
    Varmvattnet räcker typ 10, 15, 20 min.. Drygt!
  • Bevabus

oh happy day

BooBoo skrev 2009-12-05 19:16:32 följande:
    I know.. En vacker dag ska vi skaffa en STOR varmvattenberedare.. Aaaaaaah!!
  • Bevabus

Du är såå cool Kiki hahah

BooBoo skrev 2009-12-05 19:20:14 följande:
    when jesus washed.. SIng it sistaaaaaa
  • Bevabus

Den är fan kul att man kan se tuttarna på vildvittrorna man ser att det är kvinnor under dräkterna haha!

• Bevabus

Sister's act
    Nunnorna är coola de med, du borde bli nunna

BooBoo skrev 2009-12-05 19:24:12 följande:
    aaaaaa meh Skön låt juh ...Vad heter den där filmen med .. öhm.. Laureen Hill..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael