• Brooke

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-10 21:32:28 följande:
    Men om man använder matlagningsvin, kan ungarna äta maten då. Tänkte på alkohol... Vart köper man sånt då? Vart lite sugen att testa. Varför visste inte jag att sånt fanns?
    Ja det kan dem nog göra, det är nog inte så där jätte mkt alkohol i det.
    Men dem finns i vanliga matbutiker vid matoljan oftast.. Grön flaska ganska liten,.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:35:21 följande:
    Potatismos är ju gott. Idag belv det rotmos. YAMMI
    Nej när jag låg på sjukhuset för snart 10 år sen ( :O ) så fick jag potatismos i typ 1 vecka i steck så det var inte alls roligt :S
    Bevabus skrev 2009-12-10 21:35:42 följande:
    Du med en dong i ansiktet såklart (och du rynkandes på näsan) vad annars, med tanke på vad BooBoo skrev? hahaha
    aha du menar så haha...
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-10 21:35:43 följande:
    Är det dyrt då? Jag fattar ju att den röda är till mörk sås och den vita till ljus sås....
    Hmm nej jag tror inte den är så dyr. 25-30 kanske...
    Ogabinne skrev 2009-12-10 21:40:39 följande:
    Jag tror inte det sitter i tänderna... jag har haft kronisk nackvärk i drygt 1 år, jag tror att det som ligger bakom nackvärken ligger bakom detta med... vet inte... det dryga är, att ringer jag VC får jag komma dit för en undersökning, de skriver ut smärtlindring och säger att jag ska fundera på sjukgymnastik. Det är alltid så!
    Hmm jobbigt =(
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:41:15 följande:
    Denna man var hemma hos oss idag www.teatervastmanland.se/default.asp?n1=0&n2=...
    va gjo rde han där?
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:42:19 följande:
    Jamen sjukans potatismos är väl knappast nån höjdare. SÄkert sn där mos dom trycker ut från en sån där mojäng. Alldelens geggigt o jävligt..
    Nej tror det är pulvermos. Men jag äter inte mos i skolan eller hemma så.. nej det är inte gott
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-10 21:44:29 följande:
    Hemmagjort potatismos är ju hur gott som helst!! Helst inte HELT mosat, gärna lite lite potatisklumpar i. MASSSSSSA smör. Mmmmm! Så steker man lite korv, skivar o blandar i. På med ketchup o sleva in!
    jag gillade verkligen potatismos när jag var liten men nu efter sjukhuset så nej. jag har inte ätit potatismos på 10 år
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-10 22:28:37 följande:
    DET hjälper ju inte mig! Jag har varit på väg ett par gånger att klicka hem ett men varje gång slutar det med att jag är för snål. Vi har ett PS2, men jag vill ha Wii! Förresten... jag är på jakt efter ett par stövlar. Ni vet de lite mer modernare varianterna av uggsen, svarta, mocka eller mockaimmitation, päls inuti, inga krusiduller på utan helt raka, platt sula. Skitläckra till kjol. Ni vet. Var finns dom?? Hittade på ett ställe igår men de fanns bara upp till 39, vilket jag brukar kunna ha men enligt deras innemått för 39 var de en halv stortå för små.
    Okej, kan ju inte vara så dyrt nu? Dem har ju kommit med Super Mario Bros som var till 8 bitars
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-10 22:34:56 följande:
    I knoooow! De kostar strax under 2000, men så vill man ha en till kontroll o spel till. Så det blir en hel del.
    Jag betalade 4000 då jag köpte mitt, dock är halva pappas.. Dock är det bara jag som spelar haha..

Men jag köpte två spel eller det var två spel med. och köpte även en kontroll med
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-10 22:34:56 följande:
    I knoooow! De kostar strax under 2000, men så vill man ha en till kontroll o spel till. Så det blir en hel del.
    http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/PWI02?opendocument&markID=40-15-10 här får du två spel, du kan ta det ena spelet till Game så byter dem in det åt dig =) Då kan du köpa ett annat spel..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael