• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-15 09:30:48 följande:
    Bara första venska hjälten och jag sitter redan o bölar...
    Svenska hjälten?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 09:47:12 följande:
    Aa jag tittar på "svenska hjältar"
    Vad är det?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 09:46:54 följande:
    Pynta granen med honom då och så får Leah vara med lite när hon vill?
    Funderar på att gå över till brorsan en sväng. Får man lite vuxen sällskap. Dagen blir lite roligare och jag blir inte lika uttråkad och grinig mot barnen....
  • mona83

Sen får Tobias springa lite ute iaf och vi får lufta våra lungor lite...

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-15 09:50:21 följande:
    En gala som sänts på tv två år i rad nu. Jättebra! De hyllar 6 svenska hjältar. Personer som i vardagen har räddat andra Jag blir så glad varje gång den kommer på tv för att då hyllar man de personerna som FÖRTJÄNAR att bli hyllade som kungligheter!Du kan se det på tv4 play.
    Går det nu tänkte jag skriva

Jo men det programmet har jag hört talas om, men har inte ro att kolla på såna där galor..... Sen skulle ungarna slå ihjäl varandra om jag satte mig och kollade.
    Får vara glad att jag lyckats sitta här korta stunder till och från så här långt
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-15 16:03:56 följande:
    Det blev Hälla. Orka åka in till stan Satte inte sprätt på många kronor alls. De viktigaste. Känns skönt i plånkan Och vet ni. Den 11.e januari kl 8.. ÅTTA.. börjar jag plugget. Jag kom in
    G
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-15 20:24:01 följande:
    G
    Grattis.....

Fl är ju jäkligt snabba med att skicka ibland, innan man ens hinner skriva nått
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-15 14:22:53 följande:
    Det snöar!!! Får se hur länge det håller i sig... små söta tunna flingor än så länge. Mer mer, jag vill åka pulka!
    Här har det snöat hela långa dagen, är ett bra lager med snö. Men.....
    Det finns väligt ofta ett men. Det är blötsnö här.... Man blir blöt om fötterna när man är ute :-/
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-15 20:29:04 följande:
    Här är det då inget lager, här är det väl dm med snö :O Det har väl snöat sen i går skulle jag tro
    Lager kanske var fel att använda, nåra cm med blötsnö...
  • mona83

Innan det är dags för en ny tråd lär vi ha skrivit mer än vi gjort i dom föregående 2....
    Redan uppe i 6000 inlägg och vi har skrivit en månad i den här....

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael