Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Haha denna såg jag aldrig!

• Ogabinne

Inte denna heller!

Va fan, jag lever ju för tv'n!

• Ogabinne

Kolla denna. Samtalets inspelning börjar med "så nu hör jag bättre" eftersom mottagaren av samtalet satte på inspelningen. Han vet redan att detta företag är en bluff som ringer, men ändå låter han försäljaren hållas ända fram till slutet då han släpper bomben.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-29 12:44:03 följande:
    Den där Jerry skrevs det ju om I aftonbladet rätt mycket, att många tyckte att man drev med handikappade. Men det var ju inte alls det som var poängen Jag tycker det var jättekul att dem gav en sådan kille chansen att vara med på tv och göra reklam. Så tråkigt att bara se en massa supersnygga modeller där hela tiden. Mer äkta folk åt TV säger jag bara
    Ja, vad hände med honom sedan? Fick man se varför han slutade? Eller ja, han var ju bara praktikant.

Nu snöar det rejält här, gjort nån timme så nu börjar det lägga sig. Det ser ut som om man strött florsocker på marken.
  • Ogabinne

Det slutade snöa tyo 2 minuter, nu vräker det ner igen. Nu ska vi åka o hälsa på nyinflyttade moster, sen blir det restaurang. C ya tonajt!

• Ogabinne

Honey, I'm hoooooome!!!

Jag har laddat må ni tro. 7,5 hg geisha. Nu ska jag väl stå mig ett par dagar! O ikväll, ikväll, ikväll blir det gråta gråta... oooh vad det ska bli skönt. When a man loves a woman, 21 på femman. Gode värld.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-29 20:18:33 följande:
    INSIDE SCOOP!Kiki ska bli besatt.
    av?? mig??
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-29 20:19:51 följande:
    Har googlat runt lite för att få lite tips. Många har skrivit att hö och vatten tills magen är bra igen.... Skadar kanske inte att testa det?Läst även om det att kaniner vill ha varierad kost... Jag tänkte på såna där blandfoder. Läste på ett ställe att majs inte är bra för kaniner, varför har dom majs i blandfoder då? Eller man kasnke inte ska ge kaniner sånt utan bara grövre kaninpellets? Och variera grönsakerna?
    Skitsvårt det där, jag tycker man bli alldeles för dåligt informerad om sådant när man köper ett djur. Tex, när jag köpte mitt första marsvin, då var det INGEN som sa till oss att marsvin måste ha hö för deras matsmältning. Han fick blandfoder och vatten. Inte långt efter hittade jag honom nerbajsad, magen helt platt och uttömd, död i buren. Jag hade nog ringt veterinären och rådfrågat om vad du ska göra nu och vad du ska göra i framtiden för att förhindra. De är ju ändå små liv, och folk på nätet kan skriva som om de vore experter fast de egentligen inte vet ett skit mer än de läst till sig och hört av andra som verkar experter men egentligen inte vet ett skit mer.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-29 20:23:03 följande:
    Är du homo? Tycker du om geisha eller?
    Jag är inte homo, jag är EGO har jag ju sagt!!
    Om jag tycker om geisha? Njaaa, det duger väl. Hahaha! Geisha o cola är min stora passion!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael