• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • leia83

what? vilka mærkliga saker du æter och dricker....Tungan ute ingen aning om jag gillar det.

tycker du om stark mat?

• Mamaobabba

Haha, jag vet inte om det är så konstigt.. Det är iaf afrikanskt och betyder röd buske på Afrikaans. Det är barken man gör "thé" av, och det kan va jättegott! Prova!

JA!! I love.. Både peppar och chili, just bring it on!

Gillar du indisk mat?

• leia83

næ inte speciellt. Giar thai bættre.

sover du aldrig??

• Mamaobabba

haha, jo.. När jag blir trött! Har haft insomnia så länge jag kan minnas och just nu har jag dessutom lyckats vända på dygnet med allt som har varit.
    Tyvärr är maken likadan, men då har jag ju iaf sällskap.. Flört På gott och ont.
    Just nu är vi iofs inte så sociala, jag sitter vid min dator och han vid sin. hehe.

Tycker du om att jobba natt?

• leia83

ja jag gillar att jobba natt, så længe jag hr mina pigga perrioder. Ibland kommr man in isvackor då man ær konstant trøtt vilken tid på dygnet det æn ær och då ær det skit jobbigt

Fikabröds Kungen skrev 2010-06-21 04:19:08 följande:
    Jo det gör jag ibland
    Är du också vaken nu på väg till jobbet ?
    nej ær på jobbet.

har du något drøm jobb?
Svar på tråden Svara JA eller NEJ