• Anonym (tuttf­ia)
    Äldre 18 Nov 10:16
    2206 visningar
    12 svar
    12
    2206

    Bröst och amning

    Mina bröst är min erogena zon. Jag fullkomligt älskar när min kille rör, smeker, slickar, ja gör vad som helst med mina bröst. Jag älskar själv att röra de under sexakten osv.

    Nu till min fråga, förlorar brösten sin känslighet efter man har ammat? Amning är något som skrämmer mig väldigt mycket över huvudtaget. Jag tror inte jag kommer kunna tänka "strunt samma, mitt barn får mat". Jag vill ha kvar min ergogena zon. Hur upplevde ni det hela?

    Och inga påhopp om att jag kommer bli en dålig mamma därför jag tänker på mig själv. Jag vill höra era erfarenheter.

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Bröst och amning
  • Anonym (M)
    Äldre 18 Nov 10:20
    #1

    Har inte upplevt någon skillnad på mina bröst ang känslighet efter att ha ammat.
    Gillar lika mycket nu när min man smeker mig o tar på dem!

    De har lite annan form men de är lika attraktiva ock känsliga!

  • Aiwend­il
    Äldre 18 Nov 10:22
    #2

    Mina bröst är ÄNNU mer känsliga efter amning
    Däremot känns dom inge sexiga just nu när jag är mitt uppe i amning av son nr 2 men det är ju sånt som går över


    Det minskar!
  • Papayi­a
    Äldre 18 Nov 10:25
    #3

    Min bröstvårtor är mindre känsliga och jag fixar inte beröring på ett sexuellt sätt alls längre (av tuttarna asså), känns bara obekvämt. trodde det skulle bli som innan när jag slutade att amma, men det blev det inte för mig iaf... Sorry, inte vad du ville höra kanske...

  • Anonym (tuttf­ia) Trådstartaren
    Äldre 18 Nov 10:31
    #4

    Tack för svaren, både positiva och negativa. :)

  • Anonym (man)
    Äldre 18 Nov 10:35
    #5

    Jag (man) har inte upplevt att känslan blivit mindre hos partnern. Snarare tvärtom.

  • rednec­k girl
    Äldre 18 Nov 11:15
    #6

    de är lika känsliga vare sig jag ammar el inte.älskar att bli smekt,sugen,slickad på dom;)

  • Anonym (lisa)
    Äldre 18 Nov 11:16
    #7

    mina är lika som innan amning.det där att känseln skulle försvinna tror jag för det mesta sitter i huvudet...på den som brösten sitter på.att de blir förknippad med mat...

  • Anonym
    Äldre 18 Nov 11:20
    #8

    De ar nog lika kansliga, men min man far inte suga pa dem langre... Kanns liksom ackligt nu nar man har ammat, associerar kanslan med nar sonen ammade. Valdigt synd for jag alskade det innan! Kommer aldrig amma igen, mina brost ar mina.

  • 86mari­a
    Äldre 18 Nov 11:27
    #9

    jag älskar också när min kille slickar, smeker m.m och jag har inte märkt någon skillnad efter jag har ammat.. känns lika skönt =)

  • rednec­k girl
    Äldre 18 Nov 11:44
    #10

    det där blir nog som en spärr för vissa.att de förknippar disorna med mat efter amning.tur att det inte är så för mig.skulle vara trist...

  • Anonym (me)
    Äldre 18 Nov 12:28
    #11

    Om jag upplevt någon skillnad är det i positiv bemärkelse, jag tycker ÄNNU mer om mina bröst efter att ha ammat flera barn (länge) och njuter ännu mer av all beröring.
    Jag förknippar inte alls min mans sugande-slickande med amning, upplevelsen är HELT olika.

  • SexyMa­nn
    Äldre 17 Nov 15:25
    #12

    någon som vill amma mig älskar detta..

Svar på tråden Bröst och amning