• Svar på tråden Någon som vaccinerat sig idag (19/11)? Ska vi följas åt och vänta på ev biverkningar?
  • Champagne

    Hej vännen! Jag kan rapportera min mans biverkningar Han vaccinerade sig i em och känner ingenting. Inte det minsta säger han.

  • Fridelina2

    Jag vaccinerade mig förra torsdagen. Så det slår på en vecka. Jag fick lite "blåmärkekänsla" i armen, men inte mer än så. Alltså ingen fara alls med mig. Hoppas du drabbas lika lindrigt som jag.

  • Angelica77

    Jag fjäskade till mig en dos idag, trots att jag inte tillhör nån riskgrupp lr att dom börjat med allmänheten.
    Sista dagen för veckan som dom vaccinerade och jag gick dit till ett folktomt väntrum en halvtimme innan dom slutade.
    Gick så bra så...

    Börjat få ont i armen nu under kvällen och det eskalerar i en väldig takt. Spännande att se hur natten blir.
    Inga andra symtom än iallafall.

  • Puffen

    Mina fyra barn vaccinerades idag kl.14.
    Ingen har visat några tecken på biverkningar än, de har fått alvedon.

    Min stora pojk på 7år ville ha ont i armen och blev lite putt när jag tvingade i honom alvedon...


    Mamma till Douglas -020528, Elliot -070406, Sam -080904, Elise -080904
  • Willhellmina
    Champagne skrev 2009-11-19 20:38:42 följande:
    Hej vännen! Jag kan rapportera min mans biverkningar Han vaccinerade sig i em och känner ingenting. Inte det minsta säger han.
    Meeenn....... han är ju man... borde han inte ligga dödsjuk nu?
    Angelica77 skrev 2009-11-19 20:45:20 följande:
    Jag fjäskade till mig en dos idag, trots att jag inte tillhör nån riskgrupp lr att dom börjat med allmänheten. Sista dagen för veckan som dom vaccinerade och jag gick dit till ett folktomt väntrum en halvtimme innan dom slutade. Gick så bra så... Börjat få ont i armen nu under kvällen och det eskalerar i en väldig takt. Spännande att se hur natten blir. Inga andra symtom än iallafall.
    Här i Skåne har de vaccinerat alla från 3-38 år tom idag... nåja, alla som vill och som gått dit i alla fall. Sambon, som är några år yngre, hade tid i måndags men han hade osm vanligt inte tid....
    Fridelina2 skrev 2009-11-19 20:39:19 följande:
    Jag vaccinerade mig förra torsdagen. Så det slår på en vecka. Jag fick lite "blåmärkekänsla" i armen, men inte mer än så. Alltså ingen fara alls med mig. Hoppas du drabbas lika lindrigt som jag.
    Jag tänkte få samma sjuka som mina elever fått.... total oförmåga att gå till skolan, klarar bara av att slappa hemma vid dvdn, spela innebandy, umgås med vänner och parta loss på disco. Skolarbete? Nääääänäää..
  • Champagne
    Willhellmina skrev 2009-11-19 20:49:50 följande:
    Meeenn....... han är ju man... borde han inte ligga dödsjuk nu?
    Det kommer, det kommer... Jag väntar på ynkligheten, han får säkert feber inatt eller nåt.
  • Willhellmina
    Puffen skrev 2009-11-19 20:46:19 följande:
    Mina fyra barn vaccinerades idag kl.14. Ingen har visat några tecken på biverkningar än, de har fått alvedon. Min stora pojk på 7år ville ha ont i armen och blev lite putt när jag tvingade i honom alvedon...
    Hoppas det håller i sig!
  • Willhellmina
    Champagne skrev 2009-11-19 20:50:44 följande:
    Det kommer, det kommer... Jag väntar på ynkligheten, han får säkert feber inatt eller nåt.
    Sant.. För hur ska han överleva både vaccination och ta hand om sötisarna hela helgen
  • Champagne
    Willhellmina skrev 2009-11-19 20:52:23 följande:
    Sant.. För hur ska han överleva både vaccination och ta hand om sötisarna hela helgen
    Han ska köra bil till Stockholm Barnen lånas ut till den äldre generationen. Så jag slipper höra hans gnäll eftersom jag är i Uppsala och han i Stockholm.
Svar på tråden Någon som vaccinerat sig idag (19/11)? Ska vi följas åt och vänta på ev biverkningar?