• Äldre 26 Nov 09:34
    1704 visningar
    4 svar
    4
    1704

    Hjälp med spanska till barnhemmet

    Någon som har lust och tid och kunskap nog att hjälpa mig? *be snällt*

    www.familjeliv.se/Forum-5-176/m48962900.html

  • Svar på tråden Hjälp med spanska till barnhemmet
  • Thalis
    Äldre 26 Nov 10:36
    #1

    Hej!

    Vink vink!


    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Längta­nde mamma
    Äldre 26 Nov 20:58
    #2

    Det där var ju en jättebra idé som jag nog tänker sno!

    OT: hur hade du tänkt dig sätta dit bildtexterna, direkt på bilden eller i en rad under? Som en klisterlapp eller fixat digitalt?

  • Cerdri­ca
    Äldre 26 Nov 21:36
    #3

    Längtande mamma skrev 2009-11-26 20:58:05 följande:


    Det där var ju en jättebra idé som jag nog tänker sno! OT: hur hade du tänkt dig sätta dit bildtexterna, direkt på bilden eller i en rad under? Som en klisterlapp eller fixat digitalt?
    Vi gjorde det här till vår son innan vi åkte till Kina och hämtade honom. En översättare hjälpte oss och vi klistrade textremsorna direkt på fotona i albumet. Vid senare tillfällen har vi skickat foton till barnhemmet per mail och då har vi lagt in texten på bilderna digitalt.
  • Äldre 27 Nov 08:36
    #4

    Längtande mamma skrev 2009-11-26 20:58:05 följande:


    Det där var ju en jättebra idé som jag nog tänker sno! OT: hur hade du tänkt dig sätta dit bildtexterna, direkt på bilden eller i en rad under? Som en klisterlapp eller fixat digitalt?
    Sno på du!

    Jag skriver in bildtexterna i Word, skriver ut och klipper ut dem. Det blir små remsor som jag lägger in lösa i fotofickorna, ovanpå korten. Fast jag har inte fått tillvägagångssättet godkänt hos organisationen än. Antar att jag också skriver bildtexterna tillsammans med våra namn på baksidorna av fotona.
Svar på tråden Hjälp med spanska till barnhemmet