-
både jag, kompis och mamma har använt den rabatten på rean i butik. brukar alltid funka här.Lilaa skrev 2009-12-31 15:52:05 följande:men jag fick använda den rabatten på reavarorna på mitt Lindex.
-
det finns ingen rabattkod nu va?
*för snål att köpa fixjackan till fullpris*
-
måste bara fråga.
skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)
byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.
varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
-
ja då ska jag göra det
jag brukar ju vara en "jobbig" kund när det är nåt som inte är som det ska, men jag känner mig så gnällig
med lite tur finns kvittot kvar eftersom min mamma har köpt dom. själv är jag alldeles för dålig på att spara kvitton. jag borde ju lära mig nån gång...
-
jag beställde med 30% utan problem vid 18.30 idagTessie tessie skrev 2010-02-10 20:35:38 följande:Jag får inte koden att funka på shoponline. Vad kan det bero på? Någon som testat LC1002 idag?
-
nån som vet? om jag handlar 3 för 2 trosor för 140 kr + nåt mer billigare underklädesplagg. går rabatten igenom då fast det är 3 för 2? (50 kr rabatt, handla för minst 150 kr)
kan vi inte försöka här i tråden att kolla om rabatterna är personliga? tex skriva in dom här när man har använt dom, eller om man vet att man inte ska använda den alls, för att kolla om vi alla har samma koder.
jag tror inte vi har olika koder, men dom kanske har lagt in nån spärr så den inte går att använda mer än en gång.
-
samma som minamollan nu skrev 2010-02-15 23:30:43 följande:här är mina koder: - 150/50 Underkläder (Ange internetkod: LC10072) - 150/50 Dam (Ange internetkod: LC10071) - 150/50 Barn (Ange internetkod: LC10073)
då återstår å se om de bara kan användas en gång nu då...