Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

BlygTjej skrev 2010-01-07 14:57:24 följande:
    Låter bra Måste man visa Lindex-kort eller kan jag skicka med kupongen med gubben?
    de brukar fråga efter lindex-kort, men vad står på kupongen? det borde ju gälla det som står där?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Buttelina skrev 2010-01-07 14:38:49 följande:
    men det står på den att man bara får använda den en gång kan inget hända?
    jag har fått två kuponger, en på mailen o en på posten... bara det är ju knäppt isf...
    jag vet inte vad som skulle kunna hända eftersom inte systemet säger ifrån, då måste de kolla manuellt isf o hur troligt är det att de gör det?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Pixxi skrev 2010-01-07 15:23:59 följande:
    Jag fick mail om att det var 10% extra för medlemmar tom den 10/1... kan det vara så att ta 2 betala för 1 på rean är den 11 ? Har ju en bit att åka så jag får nog ringa före
    jag fick sms jag
    möjligt att det blir mer rea då... men svårt att veta innan

19 el 20:e körde de halva rean förra året
  • Snorky
    molnen skrev 2010-01-12 12:21:13 följande:
    Någon som varit i någon Lindexbutik idag ? någon t2b1 rea där??
    jag var på lindex idag... bara t2b1 på accesoarer och strumpor
  • Snorky
    solstraalen skrev 2010-01-16 09:32:26 följande:
    Vad e de för rabatter ni fått? Har jag missat något med posten? Jag provade för övrigt byxor på lindex igår.. JÖSSES, man får ju känna sig smällfet i deras byxor. Över 2 strl större skulle jag få ta än vad jag brukar ha! Speciellt deras manchesterbyxor. FY.
    jag har inte fått några rabatter på posten, men däremot en 30% kupong på mailen som gäller tom den sista tror jag det var. o 50:- rabatten fick man ju på mailen o i brevlådan innan jul och den räckte ju tills igår.

isåfall måste det vara olika på olika byxor, för jag kan alltid ha minst en storlek mindre på lindex, oftast två storlekar mindre... om man jämför med tex hm o kappahl.
  • Snorky
    Peak skrev 2010-01-16 13:07:48 följande:
    ha de slutat med det? Kommer ihåg när jag köpte 3 par byxor och de var t3b2 och sedan fick man 30% på köpet så de blev ju superbilliga...de kanske har kommit på det
    man brukar få på en av de två varorna då isåfall... annars måste det vara en kupong som gäller på hela köpet, så har jag iaf "lärt" mig.
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-01-17 18:33:44 följande:
    Tycker inte Lindex att stora barn behöver  långärmade tröjor?  Har en son på drygt 5 år som snart behöver 128 på tröjor och Lindex har bara några få, både i butik och på nätet. Och inte är de särskilt snygga och roliga heller.
    Lindex tycker inte att grabbar över 1½ år behöver snygga kläder alls, nästan allt är för gräsligt nu för tiden tråkigt nog... kalsonger, strumpor o velour kan man väl köpa på sin höjd.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    sarahl skrev 2010-01-19 09:27:41 följande:
    hur brukar det funka på t2b1. om jag har 2 par byxor för 129:- st och 2 tröjor för 79:- st får jag tröjorna på köpet eller en byxa och en tröja.
    du får det som är mest förmånligt för dig, för annars kan du ju göra massa olika köp och det är bara onödigt arbete för de. Så en byxa o en tröja...
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-01-19 09:35:06 följande:
    På Lindex rea brukar hon i kassan para ihop de saker som kostar lika mycket och dra bort en av de. De gör det så billigt som möjligt för kunden. Medan Kappahl "bjuder" på de billigaste varorna, de gör det så dyrt som möjligt för kunden. Jag tycker halva reapriset är mycket bättre än 2 för 1.
    jasså, inte här i stan... kappahl gör på samma vis som lindex, fast de har inte ofta de erbjudandena ju... men man kan ju alltid göra fler köp isf om man inte vill betala dyrt. Då ändrar sig nog kassörskorna
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10