Inlägg från: ElviraSofia |Visa alla inlägg
  • ElviraSofia

Stephenie Meyers böcker!

Något att se fram emot har du verkligen, livet får liksom en ny mening efter att man läst dom {#lang_emotions_wink}

• ElviraSofia
    Justmeokay skrev 2010-01-08 14:56:11 följande:
    Det kommer komma en femte bok för er som undrar. Midnight Sun heter den. Den är sen för att någon nära till henne la ut halva boken på nätet innan den ens var färdig så hon la ner skrivandet en lång period efter det, men skall vara igång med skrivandet nu. 
    Har det kommit ut och står någonstans att den kommer att släppas säkert? kan du länka dit isåfall?
  • ElviraSofia
    annzah skrev 2010-01-09 11:12:17 följande:
    Om det är helt säkert vet jag inte, kan inte hitta någon säker källa på det - men här kan du läsa utkastet till de första tolv kapitlen om du är sugen: stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_dr... :)
    Jo, jag har sett det där redan. Tänkte bara om du sett något som bekräftade att den skulle komma. För som det ser ut nu så vet ingen säkert alls vad jag vet :)
  • ElviraSofia
    Novemberstjärnan skrev 2010-01-09 22:06:09 följande:
    Det är det som är sååå härligt tycker jag. Känns som man är fjorton igen! Underbart!
    Eller hur, man känner sig som när man mindre och hade en tonnårscrusch i någon kändis. Hihi
Svar på tråden Stephenie Meyers böcker!