Tygblöjetråden 23
Jag har bara använt ullbyxor en gång har enbart pullbyxor men det ska vara luftigare och svalare med ull byxor..
Caeruleus jag trodde inte du hade toalett i närheten men då kan jag bättre förstå det.. Handfatet fungerar ju också fint medan de är små..
Ja förlåt diskmedelkur.. tror alla funkar har inte hört att det skulle vara något specielt..
madebyinferno välkommen tillbaka..
vi tvättar enbart vid bajs och då som regel bara med vatten och ibland med mandelolja..
smurra vi har kört samma som dig om natten men nu kör vi iv flanell formsydd, iv frotte inlägg plus iv flanell inlägg i blöjbyxa blir ett stort paket men det håller..
Någon som har ett bra stickmönster med ben? Tänkte ta mig i kragen och sticka några ullbyxor som sitter lite bättre efter att jag upptäckte hur bra de faktiskt är :)
(några av oss är lite långsamma startare och bekväma av oss)
Ni som har köpt ullbyxor har ni någon favorit kan se på det hela att det nog blir lite för invecklat att sticka själv eftersom jag inte är en hejdare på att sticka
Gärna ekologiska om det finns..
Pull påsen kan vara bra att ha om man vet man kommer vara ute mycket och länge vi köpte först efter ett tag men eftersom vi reser mycket fram och tillbaka mellan sverige danmark med tåg är det skönt att ha påsen att proppa allt ner i till man kommer hem och slipper tänka på lukten i tåget
Vi har I.V pullpåsen den stänger inte helt tätt men har alltid hållt på lukten tror där kan vara ca 7-8 stk i en påse så har vi tre om vi ska bli i sverige några dagar..
Hur gör ni som har stora barn(mat ätande) med tygtvätt lappar hade det nar det bara var amning men tycker det är lite jobbigt med små tvätt lappar som ska sköljas av innan de kommer i spannen..
Titinea så gjorde vi också tidigare tyvärr så bor vi i ett gammalt bostadshus med gamla skit rör,
så röret från tvätt stället är smalt som attan och går ner till samma som duschen vilket innebar stop både i dusch och vask,
urk säger jag bara...
Eldhav du har mail..
Eldhav om allt går som det ska så ska jag över till din by omkring den 17 18 mars så kunde vi kanske ses ang ullbyxorna om de funkar..